آینده ایکاردی در PSG در هاله ای از ابهام

مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پی اس جی با وجود بند خرید قطعی در قراردادش ممکن است این باشگاه را ترک کند.  

آینده ایکاردی در PSG در هاله ای از ابهام

مائورو ایکاردی تابستان امسال و پس از مشکلاتی که با باشگاه اینتر و شخص آنتونیو کونته(سرمربی) پیدا کرد، ترجیح داد راهی پی اس جی شود. در آخرین روزهای نقل و انتقالات بود که ایکاردی قرضی به باشگاه پاریسی پیوست و بند خرید 70 میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی مشخص نیست او فصل بعد نیز در پی اس جی بماند.

در اینکه ایکاردی از همان روز اول به خوبی خود را با پی اس جی وفق داده، هیچ شکی نیست. او در 18 بازی موفق به زدن 14 گل شده و ادینسون کاوانی را هم نیمکت نشین کرده است. پاریسی ها تمایل به حفظ و فعال کردن بند خرید او دارند ولی تصمیم خود بازیکن هنوز نامشخص است.

وندا نارا همسر و مدیر برنامه های ایکاردی در مورد وضعیت این بازیکن به خبرنگاران گفت:« اینکه در پایان فصل او پی اس جی را ترک خواهد کرد یا خیر، نامشخص است. در نهایت باید دید تصمیم مائورو چه خواهد بود. در این زمینه مطمئن نیستم و خواهیم دید که چه پیش می آید. واضح است که صحبت از سفر بین پاریس، رم و میلان روی کاغد ساده ولی در عمل متفاوت است. البته اینجا در پاریس هم دوستان زیادی پیدا کرده ایم ولی باید ببینیم که در پایان فصل شرایط چگونه خواهد بود.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها