خبر فوری بررسی می کند؛

هزارتوی فساد فوتبال درگیر دعواها

با اینکه بیش از یک ماه از افشای فساد گسترده در فوتبال ایران گذشته، اما هنوز هیچ چیز از این فساد شفاف نشده‌است.

هزارتوی فساد فوتبال درگیر دعواها

شروین رمضانی- چند وقت است که فوتبال ایران تحت تاثیر یک خبر قرار گرفته: "فساد". از آن روزی که مدیران کارخانه ملی مس متوجه یک فساد بزرگ در فوتبال ایران شدند چند وقتی می گذرد، اما هنوز نه درست چیزی اعلام شده و نه احکامی صادر شده‌است.

از نمایندگان مجلس تا رسانه‌ای ها و حتی برخی اعضای کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال هر کدام در تک مصاحبه‌هایی اقدام به افشاگری کرده‌اند، اما آنچه هنوز مشخص نیست شکل فساد، مبلغ فساد و البته متهمین است.

اگر واقعا قرار است با فساد در فوتبال ایران یک بار برای همیشه برخورد شود و ریشه آن خشک شود، بهتر نبود یک سخنگوی رسمی از طرف قوه قضاییه یا فدراسیون فوتبال انتخاب می شد تا همه اظهارات و مشروح پرونده‌ها از یک کانال به سمع و نظر اهالی فوتبال می رسید؟

یک روز پ.ر، مشخص می شود بازداشت شده، روز دیگر ع.ر! یک روز یک شخصیت در مصاحبه با یک رسانه ادعاهایی مطرح می‌کند، روز دیگر رسانه رقیب اولی، در مصاحبه با یک نماینده مجلس تمامی مطالب مطرح شده توسط مسئول قبلی را رد می‌کند. روز دیگر سندی منتشر می شود مبنی بر اینکه ساعت فلان مجری تغییر کرده تا حضورش در فساد را رد کند. 

ماجرای فساد در فوتبال درگیر حواشی و اهدافی شده که کاملا شخصی است. تنها راه نجات فوتبال در وهله نخست برخورد قاطع با هر یک از فاسدین است، در وهله دوم شفافیت کامل پرونده. فوتبال ایرانی برای بقا، اصلی لازم است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چون هیچگاه دانه درشت ها را نمیگیرند و چهار تا دوون پایه را در گیر میکنند

  • ناشناس
    0

    در چنین مواردی اول باند پایه تریت شخص که در اینجا اقای تاج میباشد باید پاسخگو باشد نه چند تا ادم با مدیریت پایین تر!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها