بعد از آمدن نکونام اوج گرفتیم

عباس‌زاده: تا آخرین نفس برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که تا آخرین نفس برای صعود به لیگ برتر خواهند جنگید.

عباس‌زاده: تا آخرین نفس برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم

محمد عباس‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد پیروزی تیمش برابر صبای قم گفت: خدا را شکر که یک گام دیگر را با موفقیت برداشتیم و امیدوارم روند فعلی را تا پایان لیگ ادامه دهیم. چهار هفته دیگر از لیگ دسته اول باقی مانده که هر کدام از این بازی‌ها مثل یک فینال برای ما اهمیت دارد. باید در چهار بازی پایانی بیشتر از هفته‌های گذشته تلاش کنیم و مطمئن باشید تا آخرین نفس برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.
وی در مورد سه گلی که در بازی برابر صبا برای تیمش به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم و زحمات دیگر بازیکنان را نباید نادیده گرفت. وقتی برای سپیدرود گل می‌زنم احساس بسیار خوبی دارم، چون هواداران خوشحال می‌شوند. امیدوارم در چهار بازی پایانی هم بازی‌های تأثیرگذاری برای تیمم انجام دهم. اینکه چه کسی گل می‌زند زیاد مهم نیست، مهم این است که نساجی برنده شود و در نهایت به لیگ برتر برسد. می‌دانیم که کار سختی داریم، چون تیم‌های دیگر هم برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کنند.
مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به تأثیر حضور جواد نکونام بر نتایج اخیر این تیم اظهار داشت: از زمانی که آقای نکونام آمد تیم ما اوج گرفت و نتایج خوبی گرفتیم. او کارش را به خوبی انجام می‌دهد و ما هم تلاش می‌کنیم تا خواسته‌هایش را در زمین پیاده کنیم.

31

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد