محرومیت مادام العمر داور عربستانی به جرم تبانی

فدراسیون فوتبال عربستان، «فهد المرداسی» از داوران سرشناس این کشور را که از سوی فیفا برای قضاوت در جام جهانی روسیه انتخاب شده بود، به اتهام تبانی تا پایان عمر از قضاوت در همه مسابقات ورزشی محروم کرد.

محرومیت مادام العمر داور عربستانی به جرم تبانی

به گزارش خبر فوری ؛ خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از فدراسیون فوتبال عربستان نوشت: المرداسی اعتراف کرده است که در آستانه دیدار نهایی لیگ حرفه ای عربستان بین دو تیم الاتحاد و الفیصلی، به باشگاه الاتحاد پیشنهاد داده است تا در ازای دریافت مبلغی به نفع این تیم سوت بزند.
این نهاد اجرایی با انتشار بیانیه ای از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) خواست تا علاوه بر محروم کردن این داور از تمامی رقابت های ورزشی بین المللی؛ نام وی را از فهرست داوران جام جهانی نیز حذف کند.
براساس گزارش رویترز، این داور 32 ساله، پیشنهاد خود را از طریق پیام رسان «واتس اپ» به یکی از مدیران باشگاه الاتحاد اعلام کرده؛ او نیز پیام های ارسال شده را بدون درنگ برای مقامات ارسال کرده است.
تیم های الاتحاد و الفیصلی روز شنبه در دیدار نهایی لیگ حرفه ای عربستان در ورزشگاه جده با قضاوت «مارک کلاتنبرگ» انگلیسی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم الاتحاد به پایان رسید.
کلاتنبرگ که ریاست کمیته داوران فوتبال عربستان را بر عهده دارد، تنها به فاصله چند ساعت مانده تا آغاز این دیدار جایگزین المرداسی شد.
المرداسی از سال 2011 در فهرست داوران فیفا قرار داشته و سال گذشته نیز رقابت های جام کنفدراسیون ها در روسیه را قضاوت کرده است.

31

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد