گلایه بازیکن استقلال از رفتار «تیام» و «جپاروف»

بازیکن باتجربه تیم فوتبال استقلال تهران گفت: رفتار «مامه تیام» و «سرور جپاروف» حرفه ای نبود و این 2 بازیکن، استقلال را سرکار گذاشتند.

گلایه بازیکن استقلال از رفتار «تیام» و «جپاروف»

«خسرو حیدری» جمعه شب پس از توقف تیمش مقابل پیکان در هفته نخست هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاههای ایران، ادامه داد: هفته بسیار سختی داشتیم و از هواداران ممنونم که با حضور پرتعداد خود در ورزشگاه آزادی از تیمشان حمایت کردند.
وی با اشاره به اینکه استقلال برای فرستادن 11 بازیکن به زمین برابر پیکان دچار مشکل شده بود، ادامه داد: «علی کریمی» و «وریا غفوری» با تیم تمرین نداشتند و با وجود مصدومیت با تعصب بالا در زمین حاضر شدند. باید قدردان جوانانی چون «روح اله باقری» و «سجاد آقایی» باشم که عملکرد خوبی داشتند.
حیدری با بیان اینکه استقلال از هفته آینده شرایط بهتری خواهد داشت، گفت: متاسفانه نفراتی چون تیام و جپاروف استقلال را سرکار گذاشتند. آنان باید بدانند استقلال تیم بزرگی است، چرا که تیام وقتی به استقلال آمد بازیکن بزرگی نبود و حالا برای ما شرط می گذارد و اگر می خواست برود باید همان ابتدای نقل و انتقالات اعلام می کرد.
حیدری در مورد مشکلات متعدد استقلال، توضیح داد: همه دست به دست هم دادند تا این مشکلات به وجود بیاید و دست‌شان هم درد نکند. مردم همه چیز را می‌دانند و نیازی نیست ما باتجربه ها بگوییم که مقصر چه افردای هستند.
وی در مورد شعار هواداران علیه وزیر ورزش، گفت: کاری به این صحبت ها ندارم، اما هواداران نگران شرایط تیمشان در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال باید در زمان باقی مانده، تقویت شود.
این بازیکن در مورد اینکه گفته می شود باجناقش «امید ابراهیمی» از مسئولان استقلال خواسته بود تا رقم قراردادش با دلار تعیین شود، گفت: این مساله صحت ندارد، او بازیکن بزرگی است و تصمیم گرفت به لیگ قطر برود.
حیدری در پایان گفت: هر چقدر جام جهانی خوب بود، برای استقلال ضرر داشت و اکنون تکلیف «سیدمجید حسینی» پس از عملکرد خوب در جام جهانی با استقلال مشخص نیست.

منبع ایرنا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها