یک سال گذشت؛ روزی که فوتبال پادوانی تمام شد

یکسال از روزی لئوناردو دچار ضایعه شدید کمر و نخاع شد به طوری که نه تنها فوتبالش تمام شد بلکه برای راه رفتن هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد گذشت.

یک سال گذشت؛ روزی که فوتبال پادوانی تمام شد

پنجم اسفندماه سال ۱۳۹۶. اهواز. لیگ برتر. جدال فولاد و استقلال.
شاگردان شفر در ادامه روز‌های خوب خودشان راهی جنوب شده بودند تا فولاد را نیز از پیش رو بردارند. اتفاقاً همین اتفاق هم رخ داد، ولی شیرینی آن برد خارج از خانه به خاطر واقعه‌ای بسیار تلخ خیلی زود از یاد همه آبی‌ها رفت. در جریان مسابقه برخوردی میان لئوناردو پادوانی و آرمین سهرابیان رخ داد که البته کاملاً غیرعمدی بود، ولی مدافع برزیلی استقلال مصدوم شد و پزشکان به داخل زمین آمدند. تشخیص ابتدایی، خروج پادوانی از میدان بود و خیلی سریع اعلام شد او باید راهی بیمارستان شود. در بیمارستان بود که مشخص شد قضیه متأسفانه خیلی فراتر از این حرف‌هاست. حتی خیلی فراتر از فوتبال. لئوناردو دچار ضایعه شدید کمر و نخاع شد به طوری که نه تنها فوتبالش تمام شد بلکه برای راه رفتن هم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد.
حالا یک سال از آن روز‌ها می‌گذرد و پادوانی که از برخی ناملایمات حسابی ناراحت شده بود در برزیل روند درمانی‌اش را دنبال می‌کند. برای این بازیکن خوش‌اخلاق آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم روزی برسد که شاهد راه رفتن عادی و دویدن او باشیم. البته استقلالی‌ها هم نباید فراموش کنند قول داده‌اند اگر پادو خوب شده او را به عنوان مربی دوباره به تهران بیاورند.

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها