زندان برای بازیکن لالیگایی!

بازیکن سابق تیم ویارئال اسپانیا مدتی پیش به خاطر جرائمی عجیب و غریب بازداشت شد!

زندان برای بازیکن لالیگایی!

روبن سمدو بازیکن 25 ساله فعلی هوئسکا و سابق ویارئال، مدتی قبل به واسطه اتهاماتی که البته ثابت شد، در زندان به سر می‌برد. داستان از این قرار است که وی در زمان حضور در تیم ویارئال، در محله Torre en Conill حومه شهر والنسیا اقامت داشت، اما آرامش این محله که بیشتر محل اقامت آرام افراد ثروتمند و متمول شهر است، با صدای پلیس و حضور گسترده نیروهای آن، به هم خورد.

اما دلیل حضور گسترده پلیس در این محله متمول‌نشین چه بود؟ سمدو به همراه دوست و پسرخاله‌اش متهم به آدم‌ربایی و زندانی کردن فردی در آپارتمان سمدو شدند. فردی با مراجعه به پلیس مدعی شده‌بود که این سه نفر، با چوب بیس‌بال او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و بارها او را تهدید به بریدن انگشتان دست و پا کرده‌اند! همچنین گفته شد که سمدو، 2 بار نیز به سوی فرد شلیک کرده‌است.

همچنین این فرد مدعی شده‌بود که 24 هزار یورو پول نقد، به همراه ساعت و لپ‌تاب شخصی‌اش نیز به سرقت رفته‌است. هرچند در آن زمان گفته‌شد که سمدو سعی کرده تا پول نقد را به فرد پس بدهد اما دادگاه این ادعا را نپذیرفت و پس از اثبات این آدم‌ربایی توسط بازیکن سابق ویارئال، او را به شدت مجازات کرد.

در نهایت سمدو به خاطر آدم‌ربایی، سرقت و تهدید به قتل، بازداشت شد اما با وثیقه‌ای 30 هزار دلاری آزاد شد. بعد از مدتی حبس، او در نهایت آزاد شد و به صورت قرضی به هوئسکا پیوست.

در خصوص این بازیکن پرحاشیه بد نیست بدانید که متولد پرتغال در سال 1994 است. پدر سمدو، زمانیکه او 5 ساله بود به زندان رفت و به مدت 10 سال، از دیدن فرزندانش محروم شد. با زندانی شدن پدر، کار مادر برای تهیه پول مورد نیاز خانواده نیز سخت شد و از ساعت 4 صبح به بیرون می‌رفت تا در محل کارش حاضر شود. همین موضوع باعث شد تا سمدو و خواهرش در خیابان‌ها بزرگ شوند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها