معاون استاندار قزوین:

اصلاح الگوی مصرف در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قزوین قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن به تابستان، صرفه جویی در مصرف آب و برق در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

اصلاح الگوی مصرف در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قزوین قرار گیرد

رقیه نانگیر با بیان این مطلب، اظهار داشت:با توجه به اهمیت این موضوع در شورای اداری استان که مدیران تمامی دستگاه های اجرایی حضور دارند، بر این موضوع تاکید خواهیم کرد و گزارش دستگاه ها را در این زمینه دریافت می کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت مصرف انرژی به ویژه برق در سطح کشور، برای استان سهمیه تعیین شده است و ما نیز کارگروهی را در این زمینه در حال راه اندازی هستیم که مکاتبات آن انجام و سهمیه های دستگاه ها هم تعیین شده است.

معاون استاندار با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: دستگاه های اجرایی باید از تمام توان، تجهیزات و نیروی انسانی خود برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات همکاری کنند و در توزیع نیروی انسانی از جابه جایی کارکنان در شهرستان ها تا حد ممکن خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: در نشستی که با فرمانداران داشتیم دغدغه آنها در این زمینه مطرح و قرار شد که نیروی انسانی هر شهرستان در همان منطقه به کار گرفته شود تا در ساماندهی نیروها مشکلاتی به وجود نیاید.

استان قزوین حدود ۷۵۰ مگاوات انرژی برق نیاز دارد که گاهی مصرف استان از ۹۰۰ و هزار مگاوات هم می گذرد که اگر این روند ادامه یابد استان دچار خاموشی می شود.

در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲ داوطلب در سطح ۲۸ شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آنها زن هستند.

استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کردند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها