درخواست دادستان کل کشور از مدیران/کار بلد نیستید کناره‌گیری کنید

دادستان کل کشور خواستار کناره‎گیری مدیران بی‎کفایت شد.

درخواست دادستان کل کشور از مدیران/کار بلد نیستید کناره‌گیری کنید

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در گردهمایی مسئولان حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی افزود: اگر مدیری نمی تواند یک دستگاه و وزارتخانه را خوب مدیریت کند عذرخواهی کند و کار خود را به افراد توانمند بسپارد.

وی ادامه داد: دستگاه قضا، دفاع از حقوق عمومی را با اعتبار به جایگاه قانونی خود سرلوحه کارهایش قرار داده است و ما می توانیم در این عرصه ورود پیدا کنیم.

منتظری با اشاره به اینکه گاهی تا پاسی از شب، مسائل را پیگیری می کنم، افزود: در خصوص بارش برف که در چند روز اخیر شاهد آن بودیم ، وقتی شنیدم که مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)، جا مانده اند با مسئولان مربوطه تماس گرفتم و موضوع را پیگیری کردم.

وی خاطرنشان کرد: چرا شرکت های هواپیمایی قیمت بلیط خود را در این بارندگی های اخیر بالا برده اند و همچنین قیمت کرایه های تاکسی نیز شاهد افزایش بودیم و همچنین وضع مدیریت باعث می شود که بطورمثال در فرودگاه امام شاهد دادن شعارهایی مانند 'مدیر بی کفایت، خجالت، خجالت' باشیم.

دادستان کل کشور تاکید کرد: تنها پشت میز نشینی درست نیست. باید از نزدیک در جریان کارها و مسائل بود و آنها را مدیریت کرد و در مدیریت باید توان خودمان را بکار بگیریم و به مردم خدمت کنیم، اگر چنین نیست ، پست خودمان را به دیگران واگذار کنیم.

وی تصریح کرد: مردم انتظار مدیریت با صداقت و کفایت را دارند ؛ قدری خط مدیریت را از جریان های سیاسی جدا کنیم. زیرا سیاسی کاری ها برای مردم به مثابه زهر و کشنده است. من مدیر باید بدانم در جمهوری اسلامی ایران براساس ضوابط حرکت کنم. نباید برای مال اندوزی کیسه بدوزیم چراکه از ابتدا به سطح حقوق و دستمزد به خودمان رضایت دادیم اما اگر قرار باشد این میز و پشت میزنشینی و پست به عنوان پرکردن جیب باشد ، وای به حال ما.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا گفت: نیروی انتظامی در حوادث و اغتشاشات اخیر که از سوی دشمن طرح ریزی شده بود با تدبیر و حوصله -که قابل تحسین بود- و همچنین دادن هزینه های ارزشمندی به نحو مطلوب عمل کرد.

منتظری ادامه داد: هرگز خدمات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و استقرار ثبات در جامعه از انظار مردم و مسئولین و به ویژه فرماندهی کل قوا، پوشیده نیست و این خدمات هنگامی که توام با ایمان و معنویت باشد ، موید خداوند متعال است و در این شرایط ، نصرت از سوی خداوند وعده داده شده است آنچنانکه در انقلاب اسلامی در حوادثی مانند صحرای طبس و هشت سال دفاع مقدس با حضور نیروهای خالص، شاهد نصرت ها بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش حضرت زهرا (س) در خطبه فدکیه گفت: بانوی بزرگ اسلام فرمودند که خداوند ایمان را برای شما ، پاک کننده قرار داده است تا از هر شرکی پاک باشید و فرمودند که خداوند اطاعت از اهل بیت (ع) را برای مردم موجب برقراری نظم قرار داده است.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد : براساس فرمایشات حضرت زهرا (س) ، محور وحدت جامعه ، امام معصوم در زمان حیات امام معصوم و در زمان غیبت نیز ولایت فقیه است.

دادستان کل کشور اضافه کرد: امام خمینی (ره) در طول حیات خود با رهبری مدبرانه خود ، تمام توطئه های دشمن را دفع کردند و همچنین بعد از رحلت ایشان نیز رهبر معظم انقلاب، توطئه های گوناگون که دشمن ایجاد کرده بود را نقش بر آب کردند و این نشانه همان است که رهبر ، محور وحدت جامعه است.

منتظری گفت: امروز وحدت کسانی که مسئولیت جامعه را برعهده دارند و همچنین کسانی که ایجاد امنیت می کنند نیز بسیار مهم است زیرا اقتدار و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی مرهون امنیت است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها