بیش از ۳۰۰ موسسه در استان قم مشغول فعالیت است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان قم حدود ۲۵۲ موسسه چند منظوره و ۱۰۸ موسسه تک منظوره مشغول فعالیت هستند.

بیش از ۳۰۰ موسسه در استان قم مشغول فعالیت است

احمد امیرآبادی عصر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،اظهار داشت: در استان قم حدود 252 موسسه چند منظوره و 108 موسسه تک منظوره مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: اگر به یکی از این موسسات بودجه ای پرداخت شود، این نگرانی وجود دارد که در سال های آینده موسسات دیگر نیز طلب اعتبار از ما بکنند و ما نباید بین موسسات در پرداخت بودجه ها تفاوت قائل شویم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به دنبال انجام اقداماتی هستیم که مردم استان نتایج آن را مشاهده کنند،تصریح کرد: توزیع اعتبارات به صورت قطره چکانی چندان نمی تواند موثر واقع شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای هزینه های زندان ها اگر از درآمدهای قوه قضائیه اعتبار تخصیص شود، می توانیم اعتبارات استانی آن را به سمت پروژه های موردنیاز در روستاها روانه کنیم.

امیرآبادی ابراز کرد: در شهر مقدس قم موسسات فرهنگی زیادی مشغول فعالیت هستند که حالت بخش خصوصی دارد، اگر این موسسات وارد بودجه استانی شود نمی توانیم امور را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در احداث پروژه های گردشگری و مجموعه های ورزشی باید به صورت دقیق مشخص شود، گفت: بودجه ها برای مردم قم است و موسسات دارای کارکرد ملی و فراملی می باشد و باید توسط دولت و بخش های ملی کمک رسانی شوند نه استانی، اگر موسسات فرهنگی در درون بودجه استانی گنجانده شود، مشکلاتی ایجاد می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در زمینه فرهنگی کمک کنیم، باید به اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شهرداران و دهیاران و روحانیون مستقر در روستاها کمک کنیم.

امیرآبادی گفت: بودجه عمرانی قم در این دستورالعمل خیلی ریز شده و باید در مورد نحوه توزیع آنها نیز توضیح داده شود، باید چند کار اساسی انجام دهیم و مردم آن را به خوبی ببینند و اگر اعتبار را به صورت قطره چکانی تزریق کنیم، به مشکل بر خواهیم خورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص 140 میلیارد ریال به منظور احداث مجموعه ورزشی پیامبر اعظم خاطرنشان کرد: این مجموعه یک ماه پیش توسط رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، از این رو باید علت تخصیص این بودجه پس از به بهره برداری رسیدن آن مشخص شود.

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد