رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

وضعیت قم همچنان زرد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: رنگ وضعیت استان قم همچنان زرد و با خطر متوسط است، از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم مسائل بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری‌ها و استفاده از حفاظت فردی را همچنان جدی بگیرند.

وضعیت قم همچنان زرد است

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: اظهار داشت: امروز صدمین روز از شیوع ویروس کرونا در کشور است که تیم پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی و تیم بهداشت در مراکز بهداشتی با تمام وجود در راستای مقابله با این ویروس کوشیده اند و قدردان خدمات آنها هستیم.

وی افزود: رنگ وضعیت استان قم همچنان زرد و با خطر متوسط است، از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم مسائل بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری‌ها و استفاده از حفاظت فردی را همچنان جدی بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به نهم خرداد ماه، 25 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

قدیر عنوان کرد: 14 نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 90 نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری بوده که حال 31 نفر آنها وخیم است، خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته 19 نفر از کل بیماران که طی روزهای متمادی بستری بودند، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

منبع: تسنیم

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خلیل
    0

    قمی ها خیلی هایشان تهران هستند هیچکدام ماسک و دستکش و الکل ندارند تصورشان هست کرونا را گذاشتند قم و اومدند تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد