هدف ما کسب قهرمانی لیگ امید پس از ۷ سال است

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم تاکید کرد هدف تیم فوتسال امید سوهان محمد سیما کسب قهرمانی لیگ امید پس از ۷ سال برای فوتسال قم است.

هدف ما کسب قهرمانی لیگ امید پس از ۷ سال است

سید وحید غیاٽی اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم با هر سختی که وجود داشت جواز صعود به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر فوتسال امید را به دست بیاوریم و موفقیت در این شرایط به ویژه شرایط آب و هوایی ساری در این فصل از سال با دشواری به دست آمد.

وی افزود: بازی در هوای بسیار گرم و رطوبت بالا بسیار طاقت فرسا بود اما فوتسالیست‌های قمی کاری کارستان کردند و بابت این صعود به تک تک آن‌ها و تمام عوامل تیم تبریک می گویم و امیدوارم در مرحله پایانی، با انگیزه دوچندان برای قهرمانی بجنگیم.

سرمربی تیم فوتسال امید سوهان محمد سیما گفت: از مجموع ۱۲ بازیکنی که در اختیار داشتیم ۵ بازیکن مصدوم بودند که فقط غیرت این بازیکنان بود که این صعود، رقم خورد و تیم‌های رقیب ما نیز تا نهایت توان برای صعود تلاش کردند.

غیاثی بیان داشت: هدف ما کسب قهرمانی لیگ امید پس از ۷ سال است و در صورتی که میزبانی مرحله پایانی مسابقات به قم واگذار شود به این هدف نزدیک‌تر خواهیم بود البته تمامی تیم‌ها اعم از صعود کنندگان و تیم‌هایی که نتوانستند به مرحله نهایی برسند، تیم‌هایی بسیار باکیفیت بودند و حضور این بازیکنان جوان در این سطح برای فوتسال ایران مایه خوشحالی است.

وی عنوان کرد: شرایط مالی و اقتصادی کشور به گونه‌ای است که حمایت از ورزش پررنگ نیست و کمبود منابع مالی به ضرر ورزش کشور است و فوتسال هم از این قاعده مستثنی نیست و عبور از چنین شرایط دشواری برای باشگاه‌های فوتسال کشور بسیار دشوار و خطیر است.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها