ضرورت فعال سازی کارخانه های ورشکسته در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، فعال سازی واحدهای ورشکسته تولیدی و خروج از تملک بانک ها را جزو برنامه های اقتصادی در استان در سال جهش تولید عنوان کرد.

ضرورت فعال سازی کارخانه های ورشکسته در مازندران

حسن خیریان پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، راه اندازی چهار پایانه صادراتی و فعال سازی واحدهای ورشکسته را از جمله برنامه‌های حوزه اقتصادی در استان بیان کرد.

وی با اظهار اینکه برای خروج واحدهای تولیدی از تملک بانک‌ها و فعال سازی واحدهای ورشکسته اقتصادی برنامه ریزی شده است، ادامه داد: در استان چهار پایانه صادراتی در دست ساخت است که باید نسبت به تسریع در تکمیل آن اقدام شود.

خیریان پور به برنامه‌های اقتصادی استان اشاره و اضافه کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی و تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد از جمله برنامه‌ها است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه ایجاد اسکله‌های تفریحی و دریایی در نوار ساحلی استان پیگیری می‌شود، گفت: احیای واحدهای راکد تولیدی از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جهش تولیدی با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی و رسانه به عنوان ارکان توسعه، امانتداری و صداقت در تنویر افکار عمومی را امری مهم در فرایند آگاهی بخشی ذکر کرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها