محورهای مواصلاتی مازندران ایمن‌سازی می‌شود

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در برخی شهرهای استان، گفت: محورهای مواصلاتی مازندران ایمن‌سازی می‌شود.

محورهای مواصلاتی مازندران ایمن‌سازی می‌شود

سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی امروز در قرارگاه نوروزی پلیس مازندران اظهار اشت: با توجه با بارش شدید برف و ریزش کوه و درختان در محور مواصلاتی سوادکوه و بارش سنگین برف در محور کیاسر، ماموران انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث با حضور در صحنه و مدیریت جاده ای با تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها نسبت به ایمن‌سازی این محورها اقدام کردند.

وی با اشاره به وقوع بارندگی شدید و سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی مازندران به ویژه روستاهای حومه شهرستان‌های سیمرغ و میاندورود، افزود: همکاران در مجموعه انتظامی شهرستان‌ها در کنار دیگر نیروهای امدادی و خدماتی نسبت به امدادرسانی به شهروندان و مردم گرفتار در سیلاب اقدامات و فعالیت‌های خوب و مناسبی داشتند.

میرفیضی، از ارائه خدمات مردم یاری توسط یگان‌های انتظامی در سطح این شهرستان‌ها برای بازسازی و مرمت منازل شهروندان از جمله نقل و انتقال اسباب و اثاثیه منزل برای ترمیم و شستشو و اهدا لوازم اولیه مورد نیاز برای زندگی و اسکان آنان در مناطق امن خبر داد.

وی با اشاره به بکارگیری بیش از 10 هزار نیروی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در حوزه‌های مختلف و گشت‌های انتظامی، ترافیکی و تلفیقی، افزود: بیش از 1300 گشت به صورت گشت خودرویی، موتوری و پیاده در طول ایام تعطیلات نوروز ماموریت برقراری نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی و شهرهای استان را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد و ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مازندران از روز گذشته و با توجه به وضعیت جوی هوا و بارش برف و باران در محورها از رانندگان و سایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

میرفیضی از طرح هوشمندسازی پلیس در راستای مدیریت و کنترل ترافیک و نظارت بر عملکرد کارکنان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: استفاده از دوربین البسه، دوربین‌های پایش تصویری، دوربین‌های پلاک خوان و استفاده از جی پی اس برای هدایت خودروهای سازمانی از جمله این اقدامات است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها