سلطانی فر: ۸۰۰ سالن و مکان ورزشی به ستاد مدیریت بحران کشور واگذار شد

وزیر ورزش و جوانان از در اختیار قرار دادن حدود ۸۰۰ سالن و مکان ورزشی به ستاد مدیریت بحران کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵۰ سالن و مکان ورزشی جهت اسکان سیل‌زدگان و مسافران نوروزی قرار گرفت مابقی نیز آماده اسکان است.

سلطانی فر: ۸۰۰ سالن و مکان ورزشی به ستاد مدیریت بحران کشور واگذار شد

مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران شهرستان سیمرغ با بیان این‌که بارش و بارندگی اخیر نزول رحمت الهی بود اگرچه جمعی از هموطنان ما را دچار مشکل کرد، اظهار داشت: باید خسارت‌ها را جبران کنیم، واقعاً یک حماسه پرشکوهی با حضور مردم قم زده شد و شاهد جلوه‌های بی‌مانند وحدت ملی در بین مردم بودیم.

وی افزود: خوشبختانه کارنامه خوبی در بین مردم مسئولان سازمان‌های مردم نهاد و دست‌اندرکاران در حوزه مدیریت سیلاب و امداد در مازندران انجام شده است.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه با توجه به حادثه دردناک شیراز با وجود این سیلاب بزرگ این تعداد کشته کم بود و این به تلاش مدیران کشوری به ویژه استان‌ها برمی‌گردد، تصریح کرد: دولت کار خود را در جبران خسارت‌ها در بخش مردمی و دولتی آغاز کرده است و اعضای دولت برخود فرض می‌کنند که تلاش داشته باشند تا در کوتاه‌ترین زمان این خسارت را جبران کنند.

سیلاب پلدختر را فرا می‌گیرد؛ آماده‌باش مدیران شهرستانی سیلاب 500 میلیارد تومان به شهرستان پلدختر خسارت زد مسیل‌های سیلابی شرق استان تهران شناسایی شد وزیر بهداشت: بیمه‌ها مکلف به پرداخت خسارات سیلاب می‎شوند

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه ستاد مرکزی و پشتیبانی سیل‌زده در ورزش جوانان جهت کمک رسانی همچنان فعال است، گفت: این ستاد به استان‌ها کمک می‌کند که تاکنون 14 استان درگیر هستند.

وی ادامه داد: همه امکانات وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان آماده است تا در صورت نیاز اقدامات و پشتیبانی لازم را انجام دهد.

سلطانی‌فر از در اختیار قرار دادن حدود 800 سالن و مکان ورزشی به ستاد مدیریت بحران کشور خبر داد و گفت: تاکنون 350 سالن و مکان ورزشی جهت اسکان سیل‌زدگان و مسافران نوروزی قرار گرفت مابقی نیز آماده اسکان است.

وی خاطر نشان کرد: حضور استاندار مازندران در زمان بحران بسیار تاثیرگذار بوده و کارنامه قابل قبولی را در عملکرد خود به ثبت رساند.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها