آقای ظریف! به اینستکس که کاغذی بیش نیست، دل خوش نکنید/ مذاکره سم است

نماینده اصفهان گفت: آقای ظریف به اینستکس که کاغذی بیش نیست دلخوش نکنید چراکه به اروپاییان همانند ‌آمریکایی‌ها اعتمادی نیست.

آقای ظریف! به اینستکس که کاغذی بیش نیست، دل خوش نکنید/ مذاکره سم است

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ خرداد) مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: پایان آ‌مدن ماه مبارک رمضان و گذشت سی سال از ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد مصادف بود، اگر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو قطب شرق و غرب بین ابرقدرت‌ها تقسیم شده بود و ملت‌ها و مردم بی‌گناه مال المصالحه جنگ این دو ابرقدرت بودند و گرفتار غارت اموال و خون ریزی‌های شدید بودند، اما امروز با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب نبرد بسیار سختی بین اقتدار اسلام ناب و استکبار سلطه جهانی است.

وی ادامه داد: قرآن در کلام نورانی خود در این باره چنین بیان می‌فرماید که استکبار و سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا، صهیونیست و اذناب آن‌ها و به ترسیم کشیدن نابودی آن‌ها یعنی جریان باطل، جریان استکبار و سلطه جهانی است و از طرف دیگر در یک کلام تمام کافران و مشرکان از بین خواهند رفت و نوید نصرت و پیروزی اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی می‌دهد.

حجت‌الاسلام سالک اظهار کرد: شیطان بزرگ با به کارگیری تمام ابزار‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و با تکیه بر ابزار رشد تکنولوژی و فضای مجازی در یک جنگ تبلیغاتی و اقتصادی تمام عیار به مقابله با انقلاب اسلامی و امت مسلمان و غیور ایران اسلامی برخاسته و این تصمیم را دارد که نور خدا را یعنی تجلی قرآن و عترت انقلاب اسلامی و ولایت را خاموش کند.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: نمود این امر در جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ آشکار شده و این مطلبی قابل توجه است، اما به اذن الهی نخواهد توانست و شاهد گسترش فرهنگ اسلام ناب و انقلابی در تمامی نقاط جهان هستیم و به عنوان نمونه حضور مردم شریف ایران در بیش از ۹۵۰ نقطه در ایران و نیز بیش از ۱۰۰ نقطه در کشور‌های جهان در روز قدس که میراث حضرت امام (ره) است با هدف محو اسرائیل و بازگشت فلسطینیان به سرزمین آ‌با و اجدادی خود که باید گفت آن روز که خیلی دیر نیست عملی خواهد شد.

وی افزود: فرهنگ مقاومت و ایستادگی را با وحدت کلمه حول محور حاکمیت دینی امام به ما آموخت و خداوند نور خود را تمام می‌کند و اسلام ناب را با هدایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم و ملت‌های آزاده جهان در سراسر دنیا در سایه حکومت عدل الهی به سرپرست حضرت حجت (عج) تمام خواهد کرد اگرچه این امر خوشایند استکبار نیست.

حجت‌الاسلام سالک بیان کرد: من با صدای بلند به سران آمریکا، اسرائیل و اروپا و همچنین مزدوران آ‌نها در منطقه و وابستگان داخلی آن‌ها عرض می‌کنم که «موتو به غیضکم» یعنی شما باید در این عصبانیت بمیرید که اثری از شما باقی نخواهد بود و آنچه باقی می‌ماند تحقق اسلام ناب است.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: مردم عزیز ایران امروز ما و شما میراث‌دار هزاران شهید، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هستیم که از قیام خونین ۱۵ خرداد تاکنون با قدرت و اقتدار و سرافرازی این مرز و بوم را رقم زدند و شما مردم شریف با پشتیبانی از ولایت فقیه ۴۰ سال دستاورد‌های مهم حکومت اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشیده‌اید و برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با تکیه بر فرهنگ مقاومت دفاع کرده‌اید و امروز قدرت بازدارندگی ملت شریف ایران ستودنی است.

وی خطاب به مسئولان افزود:، ما مسئولین در قوای سه گانه، قوه مقننه، مجریه و قضاییه و سایر نهاد‌های مربوطه موظف هستیم به عنوان خادم شما ملت و به عنوان امانت‌دار به نمایندگان شما در صراط توحید و ولایت مسیر تعیین شده حضرت امام (ره) را با حرکتی هوشمندانه و اطاعت از مقام معظم رهبری با عزت، حکمت و اقتدار طی الطریق نماییم.

حجت‌الاسلام سالک بیان کرد: امروز کشور ما در قالب وضعیت نگران کننده معیشت مردم در دوران رکود اقتصادی و تورمی است که مردم را گرفتار تورم و گرانی نموده است آن هم بدون هیچ گونه نظارتی و توصیه ما در این زمینه به مسئولین این است که با تکیه بر اصل ما می‌توانیم و روحیه جهادی و مدیریت انقلابی دست در دست هم داده بر مشکلات مردم فائق آمده و آن را حل کنیم.

نماینده مردم اصفهان افزود: آقای ظریف به اینستکس که کاغذی بیش نیست دل خوش نکنید که نمی‌کنید چراکه به اروپاییان همانند آمریکایی‌ها اعتمادی نیست و مذاکره سم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها