نقوی حسینی در گفت وگو با خبرفوری:

فراکسیون نمایندگان ولایی هنوز درباره وزرای پیشنهادی به جمع‎بندی نرسیدند/جلسه با غلامی و ارکانیان رضایت‎بخش بود

سخنگو فراکسیون ولایی مجلس گفت: هنوز درباره وزرای پیشنهادی علوم و نیرو به جمع‎بندی نرسیدیم.

فراکسیون نمایندگان ولایی هنوز درباره وزرای پیشنهادی به جمع‎بندی نرسیدند/جلسه با غلامی و ارکانیان رضایت‎بخش بود

حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نظر فراکسیون نمایندگان ولایی پیرامون وزرای پیشنهادی علوم و نیرو اظهارکرد: در حال حاضر باتوجه به برگزاری جلسات و نشست‎های مشترک با وزرای معرفی شده از سوی رئیس‎جمهور به مجلس شورای اسلامی نمی‎توان نظر قطعی را درباره افراد معرفی شده اعلام کرد.

وی تاکید کرد: در نشست مشترک فراکسیون نمانیدگان ولایی با وزیر پیشنهادی علوم و نیرو مباحث و موضوعات مختلفی مطرح شد و وزرای پیشنهادی نیز نظرات خود را مطرح کردند و ما درصدد هستیم با اتخاذ یک جمع‎بندی نهایی درباره رای اعتماد به آنها تصمیم بگیریم.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه در جلسه با اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو نمایندگان عضو فراکسیون مطالبات و خواسته‎های خود را مطرح کردند گفت: اردکانیان رویکردهای خوبی را در حوزه نیرو با توجه به سابقه کاری در این زمینه دارد و تا جایی که بنده احساس کردم و اطلاع دارم از شانس بالایی برای کسب رای اعتماد نمایندگان برخوردار است.

نقوی‎حسینی درباره گزینه پیشنهادی علوم نیز گفت: غلامی فردی منطقی و دارای سوابق کاری و پژوهشی در حوزه دانشگاه است و در جلسه با فراکسیون مباحث خوبی را درباره افزایش رشد علمی کشور و بهبود فضای دانشگاه‎ها در صورت حضور در وزارت علوم مطرح کرد از این رو درحال حاضر فراکسیون نمایندگان ولایی در حال جمع‎بندی نظرات دوستان نسبت به وی است.

وی تاکید کرد: در مجموع از نظر بنده دو گزینه معرفی شده از سوی رئیس‎جمهور برای وزارت علوم و نیرو افرادی با سوابق کاری مشخص هستند لذا امیدوارم با کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس فرصت حضور در این دو وزارتخانه را کسب کنند تا بتوانند در جهت تحقق برنامه‎هایی که عنوان کردند مثمرثمر باشند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها