بازدید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از چند کشتارگاه مرغ در جنوب تهران

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس کمیته استان تهران ِفراکسیون اصناف به صورت شبانه و سرزده از چند کشتارگاه مرغ در جنوب تهران بازدید کردند.

بازدید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از چند کشتارگاه مرغ در جنوب تهران

مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و آرا شاوردیان، نماینده ارامنه تهران در مجلس به صورت شبانه و سرزده از یک کشتارگاه مرغ بازدید کردند.

توانگر ضمن انتشار چندین عکس از بازدید خود در صفحه رسمی اینستگرامش، نوشت:« مرغ به عنوان یکی از منابع پروتئینی پر تقاضا علی رغم دریافت یارانه در بخش نهاده‌های تولید و علی رغم فراوانی کالا، با قیمت‌های غیرواقعی به دست مصرف‌کننده می‌رسد به طوری که رییس‌ مجلس شورای اسلامی به کرات از معیوب بودن چرخه تأمین و توزیع یاد کرده ولی گوش شنوایی در بخش اجرایی وجود ندارد.

حسب وظیفه کمیسیونی در نظارت بر نحوه تنظیم بازار به اتفاق آرا شاوردیان، رئیس کمیته استان تهران ِفراکسیون اصناف از ساعت ۲۳ تا حدود ۲ بامداد به صورت سرزده وارد یکی دوتا از کشتارگاه‌های جنوب تهران شدیم. کشتارگاه در واقع گلوگاهی است که از آنجا می‌توان زنجیره توزیع مرغ را تحت کنترل قرار داد.

در کشتارگاه قیمت مصرف هر کیلو مرغ ۲۰هزار و ۴۰۰ تومان لیبل می‌خورد اما چرا با قیمت غیرواقعی تا ۴۰ هزارتومان عرضه می‌شود؟ این سوالی است که برای پاسخ به آن وارد بقیه زنجیره توزیع مرغ شده و به ملت گزارش خواهیم داد. البته به موازات ضمن هماهنگی با دکتر قالیباف، در ادامه پیگیری حقوق مردم، با برخی مسئولین امر تماس داشتیم و منجر به تصمیماتی شد که به کاهش قیمت مرغ تا واقعی شدن آن امیدوارم.

شنبه صبح هم با آقای مفتح "قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی" جلسه‌ای جهت هماهنگی بیشتر داریم. ما که از حقوق ملت کوتاه نمی‌آییم پس وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و نهادهای نظارتی باید پای کار بیایند.»

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها