نماینده مردم اهواز در گفت و گو با خبرفوری:

اهواز شرایط زندگی را ندارد/ امیدوارم مسئولان بودجه 150 میلیاردی را خرج خوزستان کنند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر وضعیت آلودگی هوا در استان خوزستان در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

اهواز شرایط زندگی را ندارد/ امیدوارم مسئولان بودجه 150 میلیاردی را خرج خوزستان کنند

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت آلودگی هوا در استان خوزستان و تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت اظهار کرد: شرایطی که امروز در خوزستان و به خصوص شهر اهواز حاکم است امری جدید نیست و سالیان سال است که مردم این منطقه با این مشکل مواجه هستند و دولت‎ها به راحتی از آن عبور می‎کنند.

وی تاکید کرد: مردم خوزستان امروز در بدترین شرایط ممکن زندگی می‏‌کنند و بسیاری از آنها به دلیل مشکلات ریوی و تنفسی در بدترین شرایط جسمانی قرار دارند.

نماینده مردم اهواز خاطرنشان کرد: نمایندگان استان خوزستان در طی سال‎های اخیر در خصوص مشکلات متعدد این منطقه چون کم‎آبی و آلودگی هوا راهکارها و رویکردهای متعددی را به مسئولان در دوره‎های مختلف ارائه دادند ولی انگار خوزستان برای هیچ مقام مسئولی اهمیت ندارد.

یوسفی اظهار کرد: واقعا سوال بنده از مسئولان کشور این است که چطور ممکن است استانی چون خوزستان و مردم آن که تامین کننده اصلی پول کشور از طریق نفت هستند امروز در بدترین شرایط ممکن باشند.

وی با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری پیرامون برداشت 150 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای حل مشکل خوزستان تاکید کرد: امیدوارم دولتمردان با توجه به اختصاص این مبلغ به موضوع آلودگی هوا در خوزستان به دنبال یک راهکار و تدبیر جدی و درست باشند و این بودجه برای خوزستان هزینه شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: واقعا جای تاسف دارد که استان خوزستان که قطب صنعت نفت کشور محسوب می‎شود و مردم این کشور در سال‎های جنگ شرایط سختی را تحمل کردند امروز در این شرایط زندگی کنند.

یوسفی اظهار کرد: شرایط امروز خوزستان برای مردم این نقطه از نظر زندگی و جسمانی بسیار خطرناک است از این رو ادامه این وضعیت بدون شک خطرات جدی را نصیب مردم این منطقه خواهد کرد لذا اتخاذ یک راهکار جدی در شرایط فعلی لازم است و گرنه ما در آینده نزدیک باید شاهد فاجعه‎ای عظیم در خوزستان باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تابه تا
    0

    بیایید شمال ایران هم آب داره هم هوا هم بارن هم آفتاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها