قالیباف: تحریم بسیج دانشجویی بر آمده از کینه استعمارگران است

رییس مجلس شورای اسلامی دوم خرداد و در آخرین روز فعالیت سال سوم هیات رییسه مجلس، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا را نشانه کینه استعمارگران دانست.

قالیباف: تحریم بسیج دانشجویی بر آمده از کینه استعمارگران است

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه رزمندگان و فرماندهان چون شهیدان حسن باقری، مجید واقعی، احمدکاظمی، مهدی زین الدین، حسین خرازی، صیاد شیرازی و شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر مردان بزرگی همچون احمد متوسلیان که اجازه ندادند ننگ از دست دادن خاک پاک ایران همچون حکومت‌های بی لیاقت گذشته بر پیشانی ما بنشیند، درود می‌فرستم. بی شک رشادت آنها در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا، بسیج دانشجویی، بنیاد تعاون سپاه و ۵ ایرانی را تحریم کرد

رییس مجلس شورای اسلامی تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه اروپا را بر آمده از کینه استعمارگران از این نهاد ریشه دار عنوان کرد و افزود: بسیج دانشجویی شجاعانه در حساس‌ترین لحظات از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است و با برپایی هزاران اردوی جهادی در سراسر کشور همواره در خدمت به محرومان بوده است.

وی با بیان اینکه سیاستمداران اروپایی، فرزندان رشید خمینی کبیر را نشناختند، یادآور شد: سربازان خمینی کبیر با آن وطن فروشانی که مواضع آنها تابع اخم و لبخند چند سیاستمدار اروپایی است، هیچ شباهتی ندارند.

رییس قوه مقننه خاطرنشان کرد: اینان بر سر عقیده خود جان دادند و این تحریم‌های نمادین نه‌تنها تاثیری بر اراده آنها ندارد، بلکه آنها را مصمم‌تر می‌کند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها