عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و‌ گو‌ با خبرفوری:

اقتصاد اولویت اصلی کشور است/مردم رئیس جمهور شعاری نمی خواهند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باتوجه به اوضاع اقتصادی کشور بدون شک رئیس جمهور آینده نباید تنها به دادن وعده و شعار انتخاباتی اکتفا کند.

اقتصاد اولویت اصلی کشور است/مردم رئیس جمهور شعاری نمی خواهند

حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه رئیس جمهور آینده کشور باید چه ویژگی داشته باشد تاکید کرد: در شرایط امروز کشور که وضعیت اقتصادی و معیشیتی مردم با چالش و مشکلات بسیاری روبه رو است بدون شک گزینه بعدی تصدی سکان اجرایی کشور باید با در جهت ارائه یک برنامه اقتصادی منسجم و قابل اجرا وارد عمل شود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور به خوبی گویای این است که کار از شعار، وعده و حرف گذاشته است از این رو رئیس جمهور آینده بدون شک باید در زمینه اقتصادی کارنامه موفقی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه بدون شک حضور یک چهره جدید در مسند ریاست جمهوری به صلاح وضعیت امروز کشور نیست تصریح کرد: ریاست جمهوری مسند مهمی در کشورمان محسوب می شود از این رو به طورحتم نمی توان انتظار داشت تا یک چهره جدید و ناشناخته برای مردم در این سمت حضور پیدا کند از این رو کسی که قرار است در مسند ریاست جمهوری حضور داشته باشد باید دارای کارنامه کاری درخشان و تجربه کافی باشد تا توانایی اداره امور کشور را داشته باشد.

نماینده مردم اسلام آباد در مجلس درباره میزان رای مردم به چهره های وابسته به جریانات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون شک اصولگرا و اصلاح طلب بودن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با توجه به میزان فعالیت آنها در عرصه سیاسی کشور در میزان رای آوردن تاثیرگذار خواهد بود اما در شرایط امروز کشور بدون شک مردم در انتخابات آینده به دور از نگرش و علایق سیاسی خود تصمیم خواهند گرفت.

فلاحت پیشه اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری آینده بدون شک فردی پیروز میدان خواهد بود که برنامه اقتصادی مشخصی را به مردم ارائه دهد چرا که اقتصاد مهم ترین رکن امروز کشور است.

28

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    فعلا همش شده شعار .

  • ناشناس
    0

    پنج سال است که مردم با و عده های بی فرجام تو خالی ، رنج روز افزون سقوط فاجعه بار بی دلیل ارزش پول ملی و نابود شدن قدرت خرید خود مصیبتهای فراوان جانکاه و معنویت زدای ذلت باری را با مشقت بسیار تحمل می کنند و هیچ روزنه ی امیدی را در مبدل شدن وعده های مسئولان به عمل جدی برای درمان این فاجعه نمی بینند. مردم با وجود ثروتهای طبیعی کلان خدا داده در کشور خویش روز به روز تاوانهای سنگینی را از جان و روان و عزت و کرامت انسانی خود بعلت این وضعیت فلاکت بار فساد زا پرداخت می کنند و تشنه ی عدالتی هستند که به زندگی پر درد و رنج آنان تحول مثبتی ببخشد. قشر اکثریت مستضعف بی پناه مردم با هزار افسوس و غم پایان ناپذیر بی تفاوتی مرموز مسئولان را نسبت به درد و رنجهای روز افزون خود نظاره گر است ولی هیچ روزنه ی امیدی را برای چنین تحول مثبتی جهت کاستن از درد و رنجهای خود نزد مسئولان در عمل نمی یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد