سرنوشت fatf در انتظار لایحه حمایت از کودکان؟

ماجرای ارسال پیامک‌های مشکوک به نمایندگان ادامه دارد/یک نماینده مجلس: به شایعات توجه نکنید لایحه حمایت از کودک از دستور کار خارج نشده است

یک نماینده مجلس گفت: لایحه حمایت از کودکان و نوجوان از دستور کار مجلس خارج نشده است.

ماجرای ارسال پیامک‌های مشکوک به نمایندگان ادامه دارد/یک نماینده مجلس: به شایعات توجه نکنید لایحه حمایت از کودک از دستور کار خارج نشده است

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که بعد از گذشت چند سال بی توجهی امسال با امضای حدود ۱۰۰ نماینده مجلس در دستور کار هیات رییسه قرار گرفته بود، قرار است در این هفته به صحن علنی مجلس شورای اسلامی برسد. این در حالیست که صبح امروز، پیامک هایی به تعدادی از نمایندگان ارسال شده با این عنوان که لایحه از دستور کار خارج شده است. پای این خبر که به گفته نمایندگان کذب است، به توییتر و سایر فضاهای مجازی هم کشیده شده است.

فاطمه ذوالقدر، یکی از نمایندگان مجلس که خودش هم پیگیر این لایحه بود به خبرنگار خبر فوری می گوید: برای تعدادی از نمایندگان پیام هایی آمده است که این لایحه از دستور کار خارج شده و قرار نیست پیگیری شود، این شایعه است و صحت ندارد و اصلا مشخص نیست که این شایعه از کجا منتشر شده است.

این نماینده مجلس ادامه می دهد: من از اعضای هیات رییسه جویا شدم، بررسی این لایحه در دستور هفتم این هفته قرار دارد و همین هفته بررسی خواهد شد.

وی تاکید می کند: منبع این شایعه مشخص نیست، اما این لایحه حمایت از کودک و نوجوان، لایحه پر اهمیتی است و پیشتر به در اولویت قرار گرفتن آن، رای مثبت داده شده بود.

به گزارش خبر فوری ، این نخستین بار نیست که پیام هایی با محتوای اخبار کذب و یا تهدید به نمایندگان مجلس ارسال می شود، چندی پیش هم پیام هایی از یک منبع ناشناس با مضمون تهدید مجلسی ها درباره رای نیاوردن لایحه fatf ارسال شده بود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن حسنی
    0

    شماره موبایل نمایندگان از سوی عمه ام دز اختیار مخالفین داده شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها