عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

سعودی ها حامی اصلی تروریست ها در خاورمیانه هستند/ نیازمند اجماع جهانی برای دفع داعش هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برای دفع و از بین بردن گروه ها و جریانات تروریستی مانند داعش در خاورمیانه نیازمند اجماع جهانی هستیم.

سعودی ها حامی اصلی تروریست ها در خاورمیانه هستند/ نیازمند اجماع جهانی برای دفع داعش هستیم

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ادامه فعالیت جریانات تروریستی همچون داعش در منطقه خاورمیانه اظهار کرد: برای همه مردم و‌ کشورهای منطقه مشخص است که با تشکیل محور مقاومت در منطقه با حضور کشورهایی چون ایران، عراق، سوریه و لبنان فعالیت گروه های تروریستی در منطقه کاهش چشمگیری داشته است اما این موضوع به معنای پایان فعالیت آنها نیست.

وی خاطرنشان کرد: جریانات و‌ گروه های تروریستی که در حال حاضر هنوز در منطقه حتی به صورت کمرنگ حضور دارند عمده گروه هایی هستند که شاکله اصلی آنها از سوی محور مقاومت نابود شده است از این رو با ادغام چند گروه تروریستی در هم فعالیت خود را به شکل دیگری آغاز کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعودی ها با همراهی آمریکا امروز مهم ترین حامیان مالی جریانات تروریستی همچون داعش در منطقه هستند تاکید کرد: ما در شرایط فعلی منطقه خاورمیانه بدون شک برای مقابله با جریانات تروریستی نیازمند اجماع جهانی هستیم چرا که قطعا کشوری چون سوریه نمی تواند به تنهایی از پس این گروه های تروریستی که از پشتوانه مالی و تسلیحاتی قوی برخوردار هستند بربیاید.

نقوی حسینی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در طی سال های اخیر با تقدیم هزاران شهید و انجام عملیات های مستشاری تمام توان خود را در جهت از بین بردن تسلط جریانات تکفیری چون داعش در منطقه به کار برده است اما برای ایجاد ثبات در این مسیر قطعا اتخاذ تدابیر و احکام جهانی لازم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که در منطقه خاورمیانه و تحت خطرات جریانات تکفیری قرار دارند بدون شک می توانند با همکاری با مجامعی چون سازمان ملل در جهت مقابله با کشورهای حامی تروریسیم وارد عمل شوند و تدابیر لازم را انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به درخواست بسیاری از کشورهای جهان برای ایجاد تغییرات در بدنه و ساختار سازمان ملل تصریح کرد: قطعا با عینیت یافتن این درخواست زمینه و بستر مناسبی در جهت مقابله با کشورهای حامی تروریسم و در راس آنها آمریکا ایجاد خواهد شد.

نقوی حسبینی خاطرنشان کرد: زمان و عمر کوتاهی برای جریانات تکفیری چون داعش و حامیان آنها باقی مانده است از این رو برای نابودی کامل داعش نیازمند اتخاذ یک تدبیر جهانی است که همراهی مجامع بین المللی را می طلبد.

28

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد