رییس سازمان محیط‌زیست:

مشكل‌ متهمان محیط‌زیستی به‌زودی حل خواهد شد

رییس سازمان محیط زیست گفت: قوه قضاييه درحال انجام اقداماتي است و مشكل‌ آنها به زودي در قوه قضاييه حل خواهد شد. 

مشكل‌ متهمان محیط‌زیستی به‌زودی حل خواهد شد

جلسه هيات دولت روز چهارشنبه برگزار شد و مطابق معمول برخي وزرا و معاونان رييس‌جمهوري در حياط پاستور به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. اين‌بار اما عيسي كلانتري، معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان محيط زيست كه حوزه تحت امرش با حواشي بسياري روبه‌رو است، برخلاف هميشه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌هاي آنها در مورد انتقال آب خزر به سمنان پاسخ داد.

او البته پس از پاسخگويي به اين پرسش‌هاي زيست‌محيطي در مورد سرنوشت و تعيين تكليف متهمان محيط‌زيستي كه به تازگي محاكمه تعدادي از آنها انجام شده و در انتظار حكم هستند گفت كه پيگير وضعيت آنها است و ادامه داد: «قوه قضاييه درحال انجام اقداماتي است و مشكل‌ آنها به زودي در قوه قضاييه حل خواهد شد.» اظهارنظري كه مي‌تواند پس از برداشته‌ شدن اتهام افساد في‌الارض از عناوين اتهامي بازداشتي‌هاي محيط‌زيستي، باعث اميدواري باشد.

منبع: اعتمادآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضا
    0

    این که مشکل آنها به زودی حل می‌شود یعنی اینکه بی گناه بودند و شبیه پرونده ترور دانشمندان هسته ایی که عده ایی که ظاهرا بی گناه بودند بعد از مدت زیادی تحمل حبس مشکلات فراوانی که برای آنها به وجود آمد و یکی دو نفر بعد از خروج از ایران مصاحبه کردند و باعث آبروریزی برای نظام شد. این گاف سیستم امنیتی و قضایی ما برای نظام خیلی گران تمام می‌شود.

  • شهروند۱
    0

    خدارو شکر با عدالت‌ محاکمه میشوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها