غافلگیری مردم از بارش برف بهاری

 در حالي كه در 27 امین روز از فروردين 97 قرار داريم برودت هوا و بارش برف و باران در باعث غافلگیری هموطنان در نقاط مختلف کشور شده است.

غافلگیری مردم از بارش برف بهاری

كمبود بارش باران و نزولات آسماني اين روزها موجب نگراني شده بود اما ورود سامانه بارشی به کشور باعث غافلگیری و خوشحالی مردم و نیز نگرانی برخی کشاورزان شود.

در اين روزها برگ بسياري از درختان ميوه سبز شده؛ حال با بارش برف و برودت هوا، اين نگراني وجود دارد كه اين سرما به درختان ميوه آسيب زده و موجب خشک شدن بسياري از درختان شود.

روز گذشته با بارش برف در دو محور هراز و فیروزکوه و لغزنده بودن جاده، داشتن زنجیرچرخ برای تردد در این دو محور الزامی شده بود.

طبق گزارش هواشناسی سامانه بارشی امروز( ۲۷ فروردین ماه) در غرب،‌ بخش‌های از جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، نواحی مرکز، شرق، و شمال شرق کشورفعال است و سبب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در این مناطق می شود که بارش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها امروز درمناطقی از کرمانشاه، ایلام، لرستان، جنوب همدان، شمال و شمال شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، غرب اصفهان ، قم، نیمه شرقی تهران ، گلستان، خراسان شمالی‌ و خراسان رضوی شدت بیشتری دارد. همچنین با تقویت بیشتر جریان‌های شمالی دمای هوا در شمال شرق کشور ۶ تا۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و هوای سرد در نیمه شمالی کشور ماندگار است.

در تهران سرهنگ محمد رازقی با اشاره به بارش باران اظهار کرد: طبق پیش بینی هواشناسی امروز شاهد بارش باران در نقاط مختلف شهر تهران بودیم و در همین راستا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش بودند.

وی با بیان اینکه بارش باران صبح‌گاهی با حجم ترافیک صبحگاهی همزمان و موجب افزایش ترافیک در معابر و سنگینی بار بیشتر از روزهای قبل شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۴ استان زنجان، قزوین، سمنان و مازندران گرفتار برف و کولاک شده که ۱۰۸ دستگاه خودرو از برف رهاسازی و تعداد زیادی امدادرسانی شده‌اند.

برف مدارس اشتهارد و طالقان و فیروزکوه را تعطیل کرد

بارش برف که از یکشنبه بیشتر مناطق استان البرز را در بر گرفته است باعث تعطیلی مدارس شهرستان‌های اشتهارد و طالقان شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تعطیلی ۲ نوبت مدارس فیروزکوه در روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا خبر داد.

عکسی از سفیدپوش شدن زنجان در اثر برف بهاری را می بینید:


بارش برف بهاري در کرج:

اما نهایتا طبق گزارش هواشناسی روز چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) سامانه بارشی در نیمه شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور فعال خواهد بود و سبب رگبار، رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی می شود. در نیمه غربی کشور از شدت ناپایداری کاسته می شود و دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد.

فیلمی از بارش شدید برف بهاری امروز در طالقان را ببینید:

35

حجم ویدیو: 9.30M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 | دانلود ویدیو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد