دکوراسیون هوشمند خانه با چند اپ کاربردی

دکوراسیون خانه یکی از پروژه‌های بازسازی و طراحی است که گاه جنبه سرگرمی نیز به خود می‌گیرد. البته این کار عمدتاً توسط متخصصان این حرفه طراحی می‌شود و افراد دیزاینر با دریافت مبلغی، کار طراحی و دکوراسیون داخلی را انجام می‌دهند.

دکوراسیون هوشمند خانه با چند اپ کاربردی

با این حال امروزه به کمک فناوری ارتباطات، اپ‌هایی طراحی شده است که می‌تواند نکته‌های کاربردی را جهت طراحی داخلی خانه در اختیار کاربران قرار دهد. این اپ‌ها برای کسانی که دوست ندارند هزینه زیادی جهت به کارگیری دیزاینر اختصاص دهند و یا تمایل دارند خود نیز در این زمینه تخصص پیدا کنند بسیار مناسب است. در اینجا چند نمونه از بهترین اپ‌های کاربردی در زمینه طراحی منزل معرفی شده است.

Art.com

برنامه Art.com به شما امکان می‌دهد هنر و آثار هنری را به صورت مجازی روی دیوارهای خود قرار دهید. در این برنامه که برای iPhone و Android موجود است، می‌توانید آثار هنری را انتخاب کنید، یک قاب اضافه کنید و نقاشی‌های جدید خود را فوراً روی دیوار خود آویزان کنید. برنامه Art.com همچنین دارای یک ویژگی جستجوی بصری است که به شما کمک می‌کند هنری را که دوست دارید در یک لحظه پیدا کنید. اگر می‌خواهید راهی سریع برای تازه کردن فضایی که به شکل دیگری تزئین شده و انجام شده است، پیدا کنید این راه را امتحان کنید - این اپ، یک راه عالی برای مرور هنر آنلاین است.

Planner 5D

Planner 5D خود را به عنوان گسترده‌ترین برنامه طراحی اتاق رایگان در بازار معرفی کرده است. با این برنامه به راحتی اتاق‌ها را با کوچکترین جزئیات معماری از جمله پنجره‌ها، پله‌ها و پارتیشن‌ها طراحی کنید. البته این اپ فقط به فضای داخلی محدود نیست؛ بلکه به شما امکان می‌دهد محوطه سازی و استخرها را نیز طراحی کنید آن هم با گرافیک سه بعدی خیره کننده. همچنین می‌توانید از گالری آنها الهام بگیرید و طرح‌های جدید و مد روز ایجاد شده توسط دیگر طراحان اتاق مجازی را کاوش کنید.

Roomstyler

از این برنامه هم برای آپلود پلان طبقه خود یا بازی با چیدمان اتاق استفاده کنید. رم استایلر به شما این امکان را می‌دهد که دیوارها، درها و پنجره‌ها را وارد کنید و از گالری تزئینات داخلی انتخاب کنید. استفاده از رابط کاربری نسبتاً ساده است و به شما امکان می‌دهد پلان و تصاویر سه بعدی خود را همزمان مشاهده کنید. می‌توانید دوربین را در اطراف پلان حرکت دهید تا نماهای مختلف را ببینید و از بین بیش از 120000 مورد با نام تجاری برای درج در مدل خود انتخاب کنید، که شامل هر چیزی از لوازم آشپزخانه کوچک گرفته تا ابزار باغبانی است.

The Home Renovator

برنامه‌های دکوراتور خانه همگی خوب و کاربردی هستند، اما The Home Renovator به شما امکان می‌دهد لوازم نیاز برای پروژه بازسازی خود را برنامه‌ریزی کرده و بودجه‌بندی کنید. Home Renovator همچنین به شما امکان می‌دهد از بین پروژه‌های، دیوار، رنگ، کاشی، سرامیک، و... موارد دلخواه را انتخاب کنید و از کاربرگ‌های رایگان سایت نیز برای اندازه‌گیری فضای خود، وارد کردن اندازه‌گیری‌ها و بررسی ابزار مورد نیاز خود استفاده نمایید. این نرم افزار بعد از انتخاب شما، گزارشی دریافت می‌کند که به شما می‌گوید چقدر مواد برای پروژه مورد نیاز است. همچنین این اپ بودجه‌ای که می‌توان برای مذاکره با فروشندگان محلی استفاده کرد را نیز نشان می‌دهد.

Screenshot_20211117_142038

Floor Plan Creator

اگر می‌خواهید خانه‌ و یا اتاقی را مانند یک معمار و یا دیزاینر حرفه‌ای برنامه‌ریزی کنید، پس Floor Plan Creator را حتماً دانلود کنید. این اپ دارای یک فضای کاری آنلاین است که به شما کمک می‌کند مکان مناسب برای اتاق‌ها را پیدا کنید و مبلمان، لوازم خانگی و سایر ویژگی‌های خانه مانند شفت‌ تهویه را اضافه کنید. استفاده از رابط کاربری آسان و گزینه‌های قابل تنظیم کافی برای راضی نگه داشتن همه از دیگر ویژگی‌های این اپ است که برای نسخه‌های دسک تاپ و برنامه‌های وب و اندورید طراحی شده است. تنها لازمه ی استفاده از این اپلیکیشن خرید اینترنتی پرسرعت 4G می باشد.

RoomSketcher

اگر می خواهید یک طرح اولیه، مدل و نمای سه بعدی از فضای جدید خود بسازید، RoomSketcher یک ابزار عالی برای شما خواهد بود. ابزارهای طراحی این برنامه به شما امکان را می‌دهد که فضا را به طور کامل سفارشی کنید و در نهایت فضای طراحی شده مورد علاقه خود را در واقعیت پیاده کنید.  برنامه RoomSketcher برای پروژه‌های چند اتاق عالی است زیرا به راحتی می‌توانید نمای کل فضای خود را ببینید. آموزش‌های ویدیویی آنلاین سریعی وجود دارد که می‌توانید با این ابزار در کمترین زمان کار خود را شروع کنید. این برنامه برای انواع گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها قابل دانلود و نصب است.

برای دانلود برنامه همانطور که می‌دانید کافیست به یک اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. شما با فعال کردن اینترنت خود می‌توانید به مزایا و امکانات دیگری همچون پرداخت قبض، خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری نیز دست یابید.

Magic Plan

MagicPlan یک برنامه طراحی اتاق برای iOS و Android است که پلان‌های طبقه را از عکس‌های اسکن شده توسط کاربر ایجاد می‌کند. این باعث می‌شود که طراحی اتاق "بدون نیاز به اندازه‌گیری یا ترسیم" به یک طراحی تبدیل شود. این برنامه عالی برای کسانی ماسب است که تازه وارد طراحی پلان‌های طبقه شده‌اند و تجربه زیادی در این زمینه ندارند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این برنامه به اندازه برنامه‌های پیشرفته‌ در خلاقیت‌های خود دقیق نیست، اما برای ایجاد سریع چیدمان‌های داخلی برای یک طراح اتاق تازه کار مفید است.

Amikasa

Amikasa یک برنامه طراحی اتاق است که به لطف رابط کاربری زیبایش برنده جایزه Webby شده است. این اپ توانایی ایجاد چیدمان اتاق با استفاده از محصولات برند واقعی را دارد و به شما امکان می‌دهد یک تور مجازی در فضای جدید خود داشته باشید. به علاوه، می‌توانید طرح‌ها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا بازخورد آن را دریافت کنید. نسخه ویندوز این برنامه رایگان است اما نسخه ios آن باید خریداری شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها