هدفگذاری ایجاد ۵۲۰۰ شغل توسط کمیته امداد در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ایجاد ۵۲۰۰ فرصت شغلی با ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری هدفگذاری شده است.

هدفگذاری ایجاد ۵۲۰۰ شغل توسط کمیته امداد در استان مرکزی

مجید مومنی روز سه‌شنبه در نشستی با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که کشور در جنگ اقتصادی نابرابر قرارگرفته و دشمن تخریب سه مؤلفه مهم اعتماد عمومی، مشارکت اجتماعی و انسجام اجتماعی که از سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شود را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: میزان کمک های مردم استان مرکزی در طول ایام کرونایی بیش از ۲۶ میلیارد تومان در قالب طرح مواسات بوده که این میزان مشارکت قابل تحسین است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: ۲۶ هزار نفر حامی طرح ایتام در استان مرکزی وجود دارد که در حوزه اطعام ایتام پنج میلیارد تومان پول نقد از سوی خیرین کمک شده است.

مومنی در خصوص مشارکت انجام شده در بخش زکات ادامه داد: در این بخش نیز هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده که ۶۰ درصد آن در قالب طرح شجره طیبه است، همچنین میزان کمک های مردم استان در قالب صدقات تاکنون سه میلیارد تومان بوده است.

مومنی با اشاره به ایجاد ۵۲۰۰ فرصت شغلی با ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار در استان مرکزی بیان کرد: تفاوت ایجاد اشتغال در کمیته امداد با سایر بخش ها در این است که ایجاد اشتغال به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خلاصه نمی شود و امدادگران قبل از اجرای طرح اشتغال، حین اجرا و بعد از اجرا در کنار خانواده ها هستند تا از انحراف سرمایه آنها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: رویکرد کمیته امداد واگذاری برخی از امور به مراکز نیکوکاری است که در این راستا در سال جاری ۲۲۴ مرکز با هدف واگذاری کار به مردم و نظارت کمیته امداد راه اندازی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی ۴۸ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۴۴ هزار و ۶۰۰ از آنها مستمری‌ دریافت می کنند.

مؤمنی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری و سال آینده هزار واحد مسکونی برای نیازمندان هدف‌گذاری شده که ۲۸۰ واحد روستایی و ۱۲۹ خانوار آنها ایتام هستند که تا پایان سال صاحبخانه خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: از مجموع مددجویان تحت حمایت در استان مرکزی ۷۲ درصد افراد بی سرپرست، سالمندان و بیماران و از کارافتادگان و ۹ درصد هم مربوط به خانواده های طلاق است و باقی هم مربوط به سایر بخش ها هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی افزود: با توجه به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر روش های کمک به نیازمندان تغییر کرده که علاقمندان برای مشارکت در امور خیر در اعیاد پیش رو از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ یا از طریق شماره گیری #۰۸۶*۷۷*۸۸* یا سایت امداد می توانند در امر کمک رسانی و پرداخت نذورات مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از عید قربان تا عید غدیر برگزاری طرح مواسات در دستور کار قرار دارد که در این طرح توزیع اقلامی همچون برنج، روغن و مرغ در بسته‌بندی پیش بینی شده است.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد