شهردار اراک انتخاب شد

رییس شورای شهر اراک از انتخاب محمد کریم شفیعی به عنوان شهردار این کلانشهر خبر داد.

شهردار اراک انتخاب شد

دکتر کاوه فلک‌افلاکی با اشاره به انتخاب گزینه دیگری برای تصدی پست شهرداری اراک بیان کرد: با توجه به اینکه بعد از انتخاب مهدی فاتحی به عنوان گزینه مدنظر شورای شهر برای شهرداری اراک و طرح موضوعاتی در خصوص وی و باز بودن پرونده قضایی که البته به معنای مجرم بودن فاتحی نیست، شورا نسبت به انتخاب خود تجدید نظر کرد.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی و ضرورت انتخاب شهردار اراک در اسرع وقت، امروز جلسه فوق‌العاده‌ای توسط اعضای شورای شهر ترتیب داده شد و نهایتا محمدکریم شفیعی با اکثریت آرا انتخاب شد.

فلک‌افلاکی در خصوص غیرعلنی بودن این جلسه و عدم حضور خبرنگاران و رسانه‌ها گفت: غیرعلنی بودن جلسه علت خاصی نداشت تنها برای تسریع در انتخاب جلسه امروز برگزار شد و با توجه به اینکه تمامی گزینه‌های مدنظر شورای شهر بررسی و برنامه‌های خود را در جلسه‌ای علنی ارائه‌ شده بود، این جلسه غیرعلنی و به صورت فوق‌العاده برگزار شد.

رییس شورای شهر اراک با بیان اینکه شفیعی اصالتا اهل اراک است و دارای سابقه فعالیت در جهادسازندگی اراک بوده گفت: وی مدیر اجرایی سازمان ترمینال در سال 77 ،دارای مدیریت‌های شهری و قائم مقام شهردار کرج بوده است. سابقه مدیریت میانی شهردار منتخب شورای شهر اراک محرز است، پرونده قضایی و یا مسئله خاصی برای شفیعی وجود ندارد و فردا مدارک وی به وزارت کشور ارسال می‌شود که با این شرایط پیش‌بینی می‌شود به سرعت و ظرف 2 هفته آینده سوابق وی بررسی و تایید شود.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد