خبر درگذشت محمدرضا شجریان تکذیب شد

درحالی که کانال خبری صداوسیما خبر درگذشت محمدرضا شجریان را منتشر کرده بود، عضو تیم پزشکی بیمارستان جم این خبر را تکذیب کرد.

خبر درگذشت محمدرضا شجریان تکذیب شد

کانال خبری صداوسیما‌ مدعی شد که محمدرضا شجریان دقایقی پیش فوت کرده است. البته پیش از این بار‌ها شایعه درگذشت این خواننده پیشکسوت در فضای مجازی پیچیده بود.

دکتر مهرداد بهلولی عضو تیم پزشکی بیمارستان جم در گفت‌و‌‌گویی کوتاه این شایعه را تکذیب کرد.

دکتر بهلولی گفت: هنوز معنای این شایعه‌ها را درک نمی‌کنم. اگر قرار است خبری درباره محمدرضا شجریان منتشر شود، از طرف تیم پزشکی یا خانواده وی انجام می‌شود.

گفتنی است، محمدرضا شجریان استاد آواز ایران، روز گذشته با توجه به شرایط عمومی، قلبی - ریوی ناپایدار و افت سطح هوشیاری و فشار خون، به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • داودی
    0

    عاشقان خسرو اواز ایران همه غمگین همه گریانند طبیعت خدا هم بغض و گریه دارد آسمان ناله میکند و اشک باران به زمین میریزد ایشان نه تنها خسرو آواز سرزمینم است بلکه خسرو دلهای همه ایرانیان است دلسوز است با معرفت است اقا است غم خوار هموطنش است عاشق واقعی ایران و ایرانیست . خدایا خسرو آواز ایران را از این وضعیت نجات بده و سلامتی اش را به او برگردان .همه برای سلامتی او که با صدایش اشک ریختیم و با صدایش آرامش گرفتیم دست دعا بطرف پروردگار یکتا بلند کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    با هم مهربان باشیم زندگی پر از خدا حافظی های غیر منتظره است

  • مسیحا
    0

    یا رب مباد کز پا جانان من بیفتد درد و بلای او کاش بر جان من بیفتد بهترین روزهای زندگیم را با صدای استاد داشتم.. خدا را در صدای شجریان احساس میکردم شیطان را در نظرات بعضی از دوستان بی درک

  • روح اله
    0

    اگه یه عالم دینی بود اینقد مانور نمیدادن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها