پورشیب سومین طلای کاراته ایران را کسب کرد

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به مصاف آراگی ژاپنی رفت و در پایان پورشیب به مدال طلا دست یافت.

پورشیب سومین طلای کاراته ایران را کسب کرد

در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو 7 نماینده ایران برای کسب مدال طلا به روی تاتامی می روند. در کومیته مردان وزن 84- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی مسکو به مصاف "ریاتارو آراگا ژاپنی" این دیدار در پایان با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و پورشیب برنده با قانون سنشو اعلام شد.آراگا یکی از حریفان سر سخت پورشیب در مسابقات مختلف است، که در واقع به گربه سیاه او مشهور است.

پورشیب پیش برابر حریفانی از برزیل، اسپانیا، صربستان و فرانسه را مغلوب کرده بود.

لازم به یادآوری است، امروز بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. خاکسار نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه بازی را با نتیجه 2 بر سه به نماینده اسپانیا واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه به مدال طلا دست یافت.

رزیتا علیپور نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان روسیه به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها