ملی پوش کاراته بانوان ایران:

می‌خواهم درخشش در مسابقات آسیایی را تکرار کنم/ ویدئویی از شادی آتوسا گلشاد نژاد پس از کسب مدال طلای کاراته قهرمانی آسیا

عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران گفت: تلاش می‌کنم درخششی که در مسابقات قهرمانی آسیا داشتم را در بازی‌های آسیایی هم تکرار کنم.

می‌خواهم درخشش در مسابقات آسیایی را تکرار کنم/ ویدئویی از شادی آتوسا گلشاد نژاد پس از کسب مدال طلای کاراته قهرمانی آسیا

آتوسا گلشادنژاد که اخیرا در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به یک مدال طلای کاتای انفرادی و یک مدال نقره کومیته تیمی رسید، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در مالاکای اندونزی، اظهار کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی، همه تیم‌ها با آمادگی کامل حضور پیدا کرده بودند.

وی که با درخشش در بخش کاتای انفرادی و کومیته تیمی به عنوان ستاره این مسابقات معرفی شد، درخصوص عملکردش گفت: در این رقابت‌ها در بخش انفرادی با چهار پیروزی برابر رقبایی از اردن، قزاقستان، چین و امارات که همگی از قهرمانان عنوان‌دار دنیا بودند، توانستم مدال طلا را کسب کنم.

ملی پوش وزن منفی ۶۱ کیلوگرم کاراته بانوان کشورمان افزود: در بخش کومیته تیمی هم با توجه به مصدومیت یکی از ملی پوشان این بخش، جایگزین او شدم و بازی‌های سختی را انجام دادیم و در نهایت به فینال رسیدیم.

وی تصریح کرد: تا زمان شروع بازی‌های فینال تنها سه تا چهار ساعت فرصت استراحت داشتیم و هنوز خستگی بازی‌های قبلی در تنمان بود و برای همین از کسب مدال طلا باز ماندیم، از طرفی در این رقابت‌ها ناداوری‌هایی هم در حق تیم ملی کشورمان شد.

گلشادنژاد که سال گذشته از رده سنی امید وارد رده سنی بزرگسالان شده، افزود: پاییز سال گذشته برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان شرکت کردم که متاسفانه به دلیل کم تجربگی نتوانستم مدالی کسب کنم، اما تجربه خوبی برایم شد تا عملکردم را ارتقاء بدهم و نتیجه آن را در مسابقات آسیایی اندونزی دیدم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد خوبی که در مسابقات آسیایی داشتم باعث شد تا انگیزه بیشتری برای بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی داشته باشم، البته انتظار داریم مسئولین فدراسیون تا پیش از برگزاری این رقابت ها چند مسابقه تدارکاتی برایمان در نظر بگیرند.

ملی پوش کاراته بانوان ایران یادآورشد: قرار بود به منظور آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی نیمه‌های مردادماه مسابقات تدارکاتی در بلاروس داشته باشیم که منتفی شد.

وی درپایان گفت: هرچند که حضورم در بازی های آسیایی و جهانی بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی دارد، اما تمام تمرکزم را روی این مسابقات گذاشته‌ام تا درخشش مسابقات آسیایی اندونزی را تکرار کنم.

حجم ویدیو: 2.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17 | دانلود ویدیو
منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها