با حذف ولی‌نژاد؛ پرونده نتایج ضعیف تکواندوی زنان بسته شد

روز پایانی رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در ویتنام در حال برگزاری است و یلدا ولی‌نژاد آخرین نماینده تکواندو بانوان کشورمان نیز از دور مسابقات کنار رفت.

با حذف ولی‌نژاد؛ پرونده نتایج ضعیف تکواندوی زنان بسته شد

 روز پایانی بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا، امروز (شنبه - 29 اردیبهشت ماه) در شهر دانانگ کشور ویتنام در حال برگزاری است و سه نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن 67- کیلوگرم، یلدا ولی‌نژاد آخرین نماینده تکواندو بانوان ایران در گام نخست در 2 راند متوالی و با نتایج 12 بر یک و 13 بر یک مغلوب مین جو کواک از کره‌جنوبی شد و از دور مسابقات کنار رفت. با حذف ولی‌نژاد پرونده نمایندگان بانوان با کسب یک مدال نقره ملیکا میرحسینی و برنز سعیده نصیری و نتایج ضعیف بسته شد. این در حالی است که تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در دوره گذشته با کسب 3 مدال طلا، دو نقره و یک برنز برای نخستین بار قهرمان آسیا شده بود.

در ادامه رقابت‌های امروز، علی خوش‌رو در وزن 80- کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در 2 راند متوالی و با نتایج 5 بر 11 و 11 بر 5 هوانگ از چین تایپه را شکست داد. او در ادامه به مصاف سالائف از ازبکستان رفت و در این مبارزه نیز در 2 راند متوالی و با نتایج مشابه 6 بر 5 از سد حریف خود گذشت و ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

آرین سلیمی در وزن 87+ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در 2 راند متوالی و با نتایج 17 بر 5 و 8 بر 5 از سد تکواندوکار کره‌جنوبی گذشت و با صعود به دیدار نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها