رانگنیک سرمربی دائمی یونایتد می‌شود؟

رالف رنگنیک به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد، "شیاطین سرخ" را در بین بهترین تیم‌های لیگ برتر هدایت می‌کند. آیا این مربی ۶۳ ساله می‌تواند بیش‌تر از پایان فصل بماند؟

رانگنیک سرمربی دائمی یونایتد می‌شود؟

طبق اطلاعات روزنامه انگلیسی "سان"، یونایتد جست‌وجو برای جانشین خود را به حالت تعلیق درآورده است.

ده بازی، شش برد، فقط یک شکست؛ منچستریونایتد از زمان روی کار آمدن رالف رانگنیک در ابتدای دسامبر سال گذشته، دوباره صعود کرده است. بدیهی است که کار این مربی ۶۳ ساله با استقبال خوب سران باشگاه مواجه شده است. همان‌طور که روزنامه انگلیسی The Sun گزارش می‌دهد، رانگنیک باید یک کاندیدای جدی برای حضور طولانی مدت مربیگری در منچستر باشد.

گفته می‌شود منچستریونایتد در حال جست‌وجو برای جانشینی تمام وقت برای سرمربی تیم اوله گونار سولسشر است که در نوامبر گذشته برکنار شد. مائوریسیو پوچتینو (پاری سن ژرمن)، برندان راجرز (لسترسیتی) و اریک تن هاگ (آژاکس آمستردام) گزینه‌های احتمالی سرمربیگری برای تابستان در نظر گرفته شدند. حالا رییسان باشگاه هم می‌خواهند به رانگنیک این فرصت را بدهند.

این روزنامه حدس می‌زند که در صورت راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل، به سرمربی موقت فعلی پیشنهاد قراردادی دو ساله خواهد داشت.

رانگنیک در انگلیس به عنوان پدر ضدپرسینگ نیز شناخته می‌شود. هواداران انتظار زیادی دارند که یونایتد بالاخره در هفته‌های آینده دوباره فوتبال تهاجمی را به نمایش بگذارد.

منبع: ایسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد