سرمربی آلومینیوم اراک: نقاط ضعف پرسپولیس را می‌دانستیم

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید با شناسایی نقاط ضعف پرسپولیس و تمرین کردن روی این نقاط، توانستند مقابل پرسپولیس به پیروزی دست یابند.

سرمربی آلومینیوم اراک: نقاط ضعف پرسپولیس را می‌دانستیم

سید مهدی رحمتی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: قبل از صحبت راجع به بازی، این برد را به عزیزان فعال در کارخانه آلومینیوم و مردم خوب اراک و استان مرکزی تقدیم می‌کنم و امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از زحمات‌شان را جبران کنیم و در ادامه راه هم کنارمان باشند که با این جدیت جلو برویم.

او با اشاره به این دیدار گفت: همه ما تیم پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان خوب این تیم را می‌شناسیم. امروز یک یار دوازدهم هم داشتند که بعد از چند وقت تماشاگران عزیز را در استادیوم دیدیم و این یک نیروی مضاعف برای حریف بود. در اوایل مسابقه به علت شلوغی و جو حاکم بر ورزشگاه، بازیکنان ما یکی‌، دو موقعیت به حریف دادند و گل خوردیم. خدا را شکر خیلی خوب به بازی برگشتیم و خودمان را جمع کردیم و بازی را مساوی کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره اعلام پنالتی برای پرسپولیس اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره عملکرد داور مسابقه صحبت کنم اما برخورد پنالتی، یک صحنه ۵۰-۵۰ بود و در بدترین زمان ممکن و در دقیقه ۴۴، که بدترین زمان گل خوردن است، گل خوردیم. با صحبت‌هایی که داشتیم و برنامه ای که هفته قبل روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و می‌دانستیم چطور حریف را تحت فشار بگذاریم، بارها و بارها جلسه داشتیم، توانستیم از همان نقاط بررسی شده به پرسپولیس ضربه زدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مرد و مردانه تلاش کردند و با قلب خود بازی کردند. از تیمم تشکر می‌کنم. خیلی خوشبخت هستم که چنین بازیکنان خوب و به لحاظ فنی با تکنیک و به لحاظ معرفی با معرفت دارم. از تماشاگران عزیزمان تشکر می‌کنم که ۵ ساعت کنار ما بودند و ما را حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم شرمنده تماشاگران نشدیم و آن‌ها را با خوشحالی به خانه‌هایشان برگرداندیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سید
    0

    این نامه رو یحیی باید بخونه
    بابا رفته اینو باید بدونه

  • ناشناس
    0

    پرسپولیس در کل ضعف داشت متاسفانه بازیکن با غیرتی در پرسپولیس نیست نه دفاع نه هافبک نه مهاجم نه سرمربی وکادر فنی تیم فلج است بی غیرت ترین تیم پرسپولیس امسال است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها