واکنش علی دایی به موضوعِ داغ شده عباس بوعذار!/ ویدئو

علی دایی در واکنش به موضوعِ داغ شده عباس بوعذار گفت: در فضای مجازی این را راه انداختن که ذهن ها را مشغول چیز دیگری بکنند.

واکنش علی دایی به موضوعِ داغ شده عباس بوعذار!/ ویدئو

در بخشی از گفتگوی جدید علی دایی با برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰»، عادل فردوسی پور به موضوع وایرال شدن دوباره ی ویدئویی قدیمی از صحبت های علی دایی درباره ی بازیکنی به نام عباس بوعذار اشاره کرد.

 

این ویدئو مربوط به دوران سرمربی گری علی دایی در تیم نفت تهران در لیگ ۹۵-۹۶ بود اما سال گذشته دوباره در فضای مجازی وایرال شد و شوخی های اینترنتی زیادی درباره ی آن ساخته شد که نام عباس بوعذار را بر سر زبان ها انداخت.

این ویدئو علی دایی را در کنفرانس خبری یکی از بازی های نفت تهران در حال صحبت درباره ی اشتباه کمیته انضباطی نشان می دهد.

ماجرا از این قرار بود که در بازی نفت تهران با سپاهان، عباس بوعذار، بازیکن نفت تهران و شجاع خلیل زاده که آن زمان بازیکن سپاهان بود، با یکدیگر درگیر می شوند. پس از این اتفاق کمیته انضباطی رأی به محرومیت بازیکنی به نام محمدی از تیم نفت داد. این در حالی بود که بازیکنی به نام محمدی در تیم نفت وجود نداشت و بازیکنی که با خلیل زاده درگیر شده بود بوعذار بود. پس از آن دایی در نشست خبری خود با عصبانیت از این اشتباه کمیته انضباطی ابراز تعجب کرد چون هیچ شباهتی میان نام محمدی و نام بوعذار وجود نداشت.

سال گذشته این ویدئو بار دیگر در شبکه های اجتماعی وایرال شد که واکنش طنزآمیز کاربران را به دنبال داشت و کلیپ های طنز زیادی درباره ی آن ساخته شد.

این ویدئوهای طنز اما به مذاق دایی خوش نیامده بود و سال گذشته وقتی در مصاحبه ای نظر او در اینباره پرسیدند، گفت: «این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند. در دنیا طنز می‌گویند. متاسفانه طنز را با مسخره کردن اشتباه گرفته‌ایم.»

عباس بوعذار اما درباره این کلیپ های طنز و شهرت یک شبه ای که پس از وایرال شدن دوباره ویدئوی صحبت های علی دایی پیدا کرده بود، گفته بود: «در اینستاگرام به من پیام های زیادی دادند که نتوانستم آن ها را بخوانم اما ویدئوها را می بینم و می خندم.»

حالا علی دایی در برنامه «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی پور گفته معتقد است برای پرت کردن حواس مردم این ویدئو را دوباره در فضای مجازی وایرال کردند.

عباس بوعذار کیست؟

عباس بوعذار متولد سال ۷۱ در اهواز است.

پدرش عرب زبان و مادرش از لرهای خوزستان است. پدر او که در گذشته فوتبالیست بود و برای تیم های اهوازی بازی می کرد، مشوق پسرش برای فعالیت در ورزش فوتبال شد.

عباس بوعذار فوتبال را از دوران کودکی با بازی در زمین های خاکی آغاز کرد.

اولین تیم حرفه ای او تیم جوانان شاهین اهواز بود که در سال ۸۵ به آن پیوست.

او سابقه بازی در تیم های استقلال اهواز، نفت تهران، استقلال خوزستان، فجر سپاسی شیراز، فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان را دارد و در حال حاضر بازیکن تیم صنعت نفت آبادان است.

حجم ویدیو: 9.63M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04 | دانلود ویدیو
منبع: 360 درجه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    2

    آقای دایی .. خودتی. الان که همه فهمیدند و دست تان رو شده داری میگی. مرد ناحسابی تو خودت مهره ثابت اتاق فکر حکومت هستی برای اینکه اذهان ملت را از اتفاقات مهم و اصلی در کشور پرت کنی. تو دستت با آقایان تو ی کاسه است . هم تو هم علی کریمی و قادیکلانی و قلعه نوعی و ریا غفوری و ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      هنرینده یا فوتبالیست غیر حکومتی نداریم. همه اول از سوی وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی و تایید می شوند بعد توسط رسانه ها مشهور و محبوب می گردند. علی دایی که استعداد خاصی تو فوتبال ندلشت هم با تایید و کمک آقایان سری تو سرها در آورد. وگرنه الان تو اردبیل باید دستفروشی می کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها