افشاگری یکی از مدیران ارشد ورزش در مورد یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال

این آقا با پول بیت‌المال بچه‌هایش را فرستاد ال‌کلاسیکو ببینند

یکی از مدیران پیشین ارشد ورزش ایران در مورد نامزدهای فعلی انتخابات فدراسیون فوتبال به یک اقدام عجیب از سوی یکی از این سه شخصی که برای ریاست تایید صلاحیت شده‌اند اشاره کرد و گفت، این آقا با پول بیت‌المال بچه‌هایش را فرستاد ال‌کلاسیکو ببینند.

این آقا با پول بیت‌المال بچه‌هایش را فرستاد ال‌کلاسیکو ببینند

یکی از مدیران ارشد ورزش ایران در گذشته که نخواست نامی از او برده شود در خلال یک گفت‌وگوی دوستانه در مورد نامزدهای فعلی انتخابات فدراسیون فوتبال به یک اقدام عجیب از سوی یکی از این سه شخصی که برای ریاست تایید صلاحیت شده‌اند اشاره کرد و گفت، بعضی وقت‌ها از خودم سوال می‌پرسم این نهادهایی که وظیفه تایید صلاحیت‌ها را بر عهده دارند دقیقاً چه چیزهایی را ملاک قرار می‌دهند؟

این مقام مسئول گفت، یکی از سه نامزد فعلی انتخابات که در گذشته سمت‌های مهمی در ارکان فدراسیون و سازمان لیگ بر عهده داشته یک بار در دوران مدیریت با پول فدراسیون فرزندانش را به صورت مخفی برای تماشای ال‌کلاسیکو راهی اسپانیا کرده بود. مساله‌ای که هیچ‌گاه رسانه‌ای نشد. او ادامه داد: در همان زمان متوجه اقدام این شخص شدم و با اینکه دیگر مسئولیتی نداشتم در این زمینه از او توضیح خواستم و تنها توضیحی که شنیدم این بود که بالاخره فرزندانم علاقه دارند و گفتم یک بار آنها را بفرستم!

این مدیر ارشد در پاسخ به آن شخص گفته، من سال‌ها در بالاترین سمت‌های ورزشی در این کشور حضور داشتم اما فرزندانم حتی نفهمیدند دفتر من در کدام خیابان تهران است، آن وقت تو فرزندانت را با پول بیت‌المال می‌فرستی ال‌کلاسیکو تماشا کنند و دلیلت می‌شود اینکه بچه‌اند و علاقه دارند؟

این مقام مسئول توضیح داد با وجود اینکه در آن زمان سمتی نداشته مساله را به مقامات ذی‌صلاح گزارش داده ولی ترتیب اثری داده نشد و حالا هم گویا کسی علاقه‌ای نداشته این تخلف واضح را مد نظر قرار دهد و این شخص به راحتی تایید صلاحیت شده است.  

همین نامزدی که فرزندانش را با پول مردم به اسپانیا فرستاده تا بازی رئال مادرید و بارسلونا را در ورزشگاه نگاه کنند قرار است روز سه‌شنبه، 8 شهریور، در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای تصاحب صندلی ریاست با رقبا بجنگد. نامزدی که البته در چند روز گذشته کمتر در مورد او حرف زده شده است و خودش هم تلاش کرده بیشتر با سکوت کارش را پیش ببرد تا حاشیه‌ای اطراف اسمش رواج نیابد. حال باید دید اگر این فرد دوباره سمتی به دست بیاورد، این بار فرزندانش یا حتی نوه‌هایش را برای تماشای کدام مسابقات معتبر اروپایی راهی خواهد کرد. بالاخره اینها بچه‌ هستند و علاقه دارند مسابقات مهم اروپایی را از نزدیک تماشا کنند!  

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    مشکل از کمیته بدوی انضباطی فدراسیون فوتبال است که اولاً اینگونه نامزدهای انتخاباتی شبهه ناک و مسأله دار را تأئید صلاحیت می کند و ثانیاً مشکل بعدی و مهمتر اینست که اعضاء مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اینگونه اشخاص را با رأی خود به ریاست فدراسیون فوتبال می رسانند!

  • ناشناس
    0

    چه مملڪت عجیبی شده
    حتی از افشای نام بظاهرمتخلف می ترسیم
    متخلف از هفت خوان نهادنظارتی ، عبور میڪند
    متخلف دیگری ڪه پرونده درحال بررسی دردادگاه دارد هم از هفت خوان اطلاعاتی وامنیتی ، عبورمیڪند
    و عجیب پای هیچڪدامشان به توپ هم نخورده اما تصمیم گیرندگان آینده پابه توپ های ما میشوند
    راستی ما چرا انقلاب ڪردیم !؟"

    نظرات شما -
    • 5

      چرا انقلاب کردیم چون خوشی زیاد دلمون را زد

    • ناشناس
      0

      اصولا تو ایران بخصوص در این حکومت هرکی زیر آب زن و زرنگ باز و فرصت طلب و سوء استفاده گر باشه پست میگیره کمتر افراد بر اساس شایستگی به مقامی می‌رسند

    • ناشناس
      1

      به درستی ملت به پا خواست و انقلاب کرد. حالا اگر انقلاب و خواسته های اصلی ملت را دزدیدند و جای تاج و عمامه عوض شد حرف دیگری است. کسانی که این حرف های خیزش ملت در سال 1357 بد بود می زنند یا نادان اند یا ساواکی های سلاخ هستند یا سایبری های حکومت فعلی اند که مردم برای تظاهرات مردد شوند و دیگر به فکر سرنگونی رژیم نیفتند و حکومت فعلی ادامه یابد.

  • ناشناس
    0

    اکثرا دادند اخوی؟ ؟؟؟دزد؟؟؟؟؟؟؟شکایت پیش دزد بردن خریت است.

  • ناشناس
    0

    یعنی خبر گزاری هم می‌ترسه اسم تاج را بیاره. ممنون میشم شهامت بخرج بدید و منعکس کنید نظر منو

  • ناشناس
    0

    فرزند مسول ال کلا سیکو نگاه نکنه پس کی نگاه کنه فرزند مسول یعنی آقازاده ، یعنی ژن خوب


  • 0

    ‌کلا تو این حکومت هرکس زیرآبی نره و خلاف نکنه پست بهش نمیدن ( البته مسول پاکدست هم داریم ولی خیلی کمه )

  • علی
    0

    اینکه نه نام خودش و نام طرف مقابل را مطرح میکند معلوم هست دروغی بیش نیست ضمنا در کشور ما بازار تهمت بسیار از ترویج دین بیشه گرفته است و بداخلاقی جایگزین حسن اخلاق گردیده شکی نیست خواهشان یا شهامت دارید حرف بزنید یا بهتر هست خفه شدی بعد هم ابنکه من کلی گویی کنم و بدون سند و مدرک حرف بزنم خاله زنکر بیش نیست مثل تفحص از فولاد بگویید ولی بعد ماله کشی خم نکنید راست میگویی میرفتی دستگههای نظارتی میگفتی خوشحال ورزشی نیستم چون الحمدالله ورزش هم از اخلاق خارج شده درصورتیکه مرام ورزشکار صداقت و درستی و اخلاق مداری بود

  • سید
    0

    یعنی واقعا در کشور عزیزمان ایران آدم با صلاحیت تر از این سه نفر پیدا نمی شد.
    آقای تاج که می بایست محاکمه شود آن دو بزرگوار دیگر هم یک ساعت به ایشان تریبون بدهید و بگویید راجع به ورزش و فوتبال صحبت کنند اگر چیزی ازش درآمد آن وقت نامزد شوند.
    فوتبال امروز نقطعه ارتباط با کشورهاست و کسی که سکان دار این پست می شود می بایست ورزش بداند اقتصاد بداند فرهنگ بداند سیاست بداند زبان خارجه بلد باشد و.....

  • ناشناس
    0

    بیخودی سنگ انقلاب به سینه نمیزنند .

  • ناشناس
    0

    چاپ این مطلب اصلا ارزشی نداره وقتی اینقدر ترسو هستی نه اسم طرف رو می آرید وقتی تخلف کرده کافی است یه نفر بیاد خیابان به گرسنگیش اعتراض کنه اسم جد و آبا رو ردیف می کنند وصلش می کنن هزار جا اما چرا دزدان بیت المال صاحب حرمت هستن ، مثلا مصاحبه کردی چی رو درست کنی مثل آدم می گفتی فلانی که کاندید شده اینکار رو کرده ، بعدش هم از ملاک ها برای انتخاب حرف زدی در تمام حوزه ها همین رواله در بحث یارانه املاک که مهمترین آیتمه جزو ملاک نیست چون با این ملاک بیشترین فک و فامیل هاشون حذف می شدن ، اما الان مستاجرانی که پولشون به خرید خونه نمی رسه و برای یه کمک خرجی تو بانک گذاشتن یارانه شون حذف شده اما صاحب برج و ویلا که پس اندازشون طلا و...است بازم یارانه می گیرن ، خبر ورزشی لطفا منبعد مصاحبه ترسوهایی که نمی خوان اسمشون فاش بشه و یا به فرد مورد نظر اشاره نمی کنن چاپ نکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها