زیدان ۱۵ هزار یورو برای مذاکره خواست

وزیر ورزش و جوانان در لابلای صحبت های خود در خصوص نیمکت تیم ملی، به یک خاطره قدیمی اما گفته نشده اشاره کرد؛ مذاکره باشگاه سایپا با زیدان.

زیدان ۱۵ هزار یورو برای مذاکره خواست

حمید سجادی در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که طبق خواسته رئیس جمهور، تیم ملی هیچ مشکل مالی بابت تسویه حساب با اسکوچیچ و عقد قرارداد با سرمربی جدید خارجی ندارد. او حتی از پیشنهاد مذاکره با زیدان به ماجدی خبر داد و در همین رابطه خاطره ای قدیمی هم رو کرد که مربوط به مذاکره باشگاه سایپا با زیزو بود!

گفتم اگر کی روش را می خواهید پولش را می دهم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که وزارت نقشی در انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال هر تصمیمی می گیرد عقلانی باشد. من به آقای ماجدی هم گفته بودم که آقای رئیس جمهور تاکید کرده اند تیم ملی هر نیازی داشته باشد تامین کنیم.

مشکل مالی، ارزی، خروج از کشور، هواپیما، مطالبات، پاداش ها و ... هر کدام که بود را با حضور آقای مخبر در ستاد تصویب کردیم. ولی بروید تصمیم درست فنی بگیرید و ما حمایت می کنیم. ما که نباید به جای شما تصمیم بگیریم. حتی به ایشان گفتم شایعه شده که کی روش می آید، اگر آقای کی روش را می آورید من پولش را می دهم.

به ماجدی گفتم برو با زیدان مذاکره کن

پیشنهاد مذاکره با زیدان به ماجدی و خاطره ای که طبق آن در دوران مدیریت سجادی در سایپا، این باشگاه به دنبال جذب زیزو بوده ادامه صحبت های وزیر ورزش در این رابطه بود: آن موقع آقای زیدان برای کاری در ترکیه بود و گفتم بپر برو ترکیه با او صحبت و مکاتبه کن چون تشریفاتش خاص است.

ما یک بار می خواستیم با او برای باشگاه سایپا مذاکره کنیم، یک ماه طول کشید که به نامه ما که از طریق سفارت اقدام کرده بودیم، جواب بدهد که ما تا آن موقع کار خود را کرده بودیم. این را برای تنوع خودتان گفتم! یک ماه بعد هم گفتند 15 هزار یورو بدهید تا ما تازه بیاییم مذاکره کنیم.

همین مثال را برای او به شوخی گفتم. بعد هم گفتم که مردانه پای تصمیم خود حتی اگر مربی ایرانی باشد بایستید. جلسه های زیادی داشتیم. کمیته فنی هم داشتند که یک رای داد و هیئت رئیسه رای دیگری که در نهایت تصمیم به ماندن اسکوچیچ گرفته شد.
البته سجادی بعد از تعریف کردن خاطره خود در مورد زیدان، به شوخی خطاب به خبرنگاران گفت، قرار نبود این را بگویم نه؟

مشکلی برای تسویه با اسکو و استخدام سرمربی خارجی جدید نداریم

او در پاسخ به این سوال که موانعی برای حضور دایی در تیم ملی وجود داشت گفت: آقای دایی بودند، آقای نکونام بودند، آقای قلعه نویی بودند؛ یک به یک به ما گفتند ما گفتیم همه این عزیزان باعث افتخار هستند. در مورد خارجی ها هم مشکل عمده، رقم تسویه با اسکوچیچ و تامین منابع مالی برای نفر جدید است که ما آن را تامین می کنیم. برای اینکه مردم دوست دارند مقابل انگلیس و امریکا خوب بازی کنند و ما باید از یک سال قبل کار می کردیم. فرصت کانادا را از دست دادیم ولی برای فیفادی بعدی با سنگال و اروگوئه قرارداد بستیم که رنکینگ هر دو زیر 20 است. اردوی خوبی داریم و قرارداد آن بسته شده است. از این بعد هر تصمیم فنی گرفته شود امیدوارم عاقلانه باشد. بگذارید تصمیم بگیرند بعد.

منبع: ورزش3
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    از جیب ملت چه سخاوتمند شده اند!!!

  • رضا
    0

    بیت المال را بده بره کی به کیه

  • ناشناس
    0

    ازکیسه خلیفه میبخشه مث اینکه مفت خوری خیلی بهش چسبیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد