شروع بازدیدهای ادواری چمن مصنوعی فوتبال از سال 1402

بازدید چمن مصنوعی فوتبال چه فوایدی دارد؟ امکان ترمیم چمن مصنوعی در بازدیدهای سالیانه وجود دارد؟ اکثر انسان‌ها سالی یکبار برای چک‌آپ کامل نزد پزشک می‌روند. از سوی دیگر، نظافت ماهانه ساختمان‌ها باعث زیبایی بیشتر فضای داخلی می‌شود. به بیان دیگر، چک‌آپ و بازدید در زمان مشخص شده را می‌توان نوعی عمل پیشگیرانه دانست که مانع از بروز خسارات‌ها با هزینه‌های هنگفت می‎شود.

شروع بازدیدهای ادواری چمن مصنوعی فوتبال از سال 1402

یکی دیگر از بازدیدهای پیشگیرانه که از بروز خسارات جلوگیری می‌کند، بازدید چمن مصنوعی در فاصله زمانی منظم است که باعث حفظ  زیبایی فضای سبز می‎شود.

با وجود آنکه چمن‌های مصنوعی مانند چمن طبیعی نیاز به تمیز کردن‌های عمیق و مراقبت‌های وقت گیر و هزینه‌بر ندارند، بازدید از چمن‌های مصنوعی در فواصل زمانی معین، ساده‌ترین راه و بهترین ایده برای یافتن مشکلات و رفع آن‌ها، قبل از تبدیل شدن به یک فاجعه بزرگ است. اگر شما هم به زیبایی فضای سبز خود اهمیت می‌دهید و تمایل دارید تا با مزایای بازدید چمن مصنوعی بیشتر آشنا شوید، تا آخر مقاله همراه ما باشید.

بازدید از چمن مصنوعی در فواصل زمانی معین

چمن‌ مصنوعی یک کفپوش سرسبز و باکیفیت است که با هدف طراحی و زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مقاومت بالایی در برابر تردد، تابش نور خورشید و بارش برف و باران دارد. با این وجود، برخی اوقات الیاف چمن مصنوعی دچار پوسیدگی، تغییر رنگ یا پارگی می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. به همین خاطر است که برخی از عرضه کنندگان چمن مصنوعی با ارائه انواع خدمات پس از فروش از جمله بازدید چمن مصنوعی فوتبال یا چمن مصنوعی روف گاردن در بازه زمانی مشخص، این تضمین را به مشتریان خود می‌دهند که تا سالیان سال، یک فضای سرسبز و پرانرژی برای ورزش کردن یا دورهمی‌های خانوداگی و دوستانه خواهند داشت.

بازدید ادواری  چمن مصنوعی فوتبال

فوتبال یک ورزش ایمن است اما به دلیل بالا بودن سرعت بازیکنان و فعالیت‌ آن‌ها در طول بازی، احتمال زمین خوردن یا برخورد آن‌ها با یکدیگر وجود دارد. به همین خاطر، بهتر است که از یک کفپوش ایمن با سطح ارتجاعی برای زمین‌های فوتبال استفاده نماییم. یکی از بهترین کفپوش‌ها برای استادیوم‌ها و زمین‌های فوتبال، چمن مصنوعی ورزشی است که از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار می‌باشد.

نکته‌ای که وجود دارد این است که زمین فوتبال تحت فشار فیزیکی زیادی قرار دارد؛ لذا چمن‌های مصنوعی فوتبال در مقایسه با سایر محصولات زودتر نیاز به ترمیم پیدا می‌کنند. احتمال دارد که در مدت استفاده از چمن مصنوعی فوتبال، با مشکلاتی از جمله پارگی، خوابیدگی یا تغییر شکل ظاهری الیاف چمن مصنوعی در اثر تردد یا کوبیدگی مواجه شوید.

الیاف چمن مصنوعی فوتبال در اثر بازی و فعالیت بازیکنان، بسته به میزان استفاده، دچار پراکندگی یا خوابیدگی می‌شود. در چنین شرایطی، شما می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های مخصوص فرچه کشی یا ماشین‌های شانه زن، زیبایی و ایستایی الیاف چمن مصنوعی را احیاء کنید. همچنین، در صورتی که قسمتی ازچمن مصنوعی دچار پوسیدگی یا پارگی شود، متخصصین در بازدید چمن مصنوعی فوتبال در بازه زمانی تعیین شده، متوجه نوع آسیب و میزان آن می‌شوند و قبل از آنکه آسیب دیدگی چمن مصنوعی گسترش پیدا کند، اقداماتی برای ترمیم چمن مصنوعی انجام می‌دهند.

چمن مصنوعی فوتبال

مراقبت و نگهداری از چمن مصنوعی

بسیاری از افراد، چمن مصنوعی را به دلیل مقاومت و پایداری آن انتخاب می‌کنند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نصب چمن مصنوعی مطابق با استانداردهای بین‌المللی و مراقبت‌های اصولی از چمن‌ باعث افزایش ماندگاری و دوام فضای سبز می‌شود.

برخی از نکات مهم در رابطه با نحوه نگهداری از چمن مصنوعی به شرح زیر است:

  • در اسرع وقت برای تمیز کردن لکه‌های ایجاد شده بر روی الیاف چمن مصنوعی اقدام نمایید.
  • الیاف چمن مصنوعی را در مناطق پررفت و آمد به صورت دوره‌ای برس یا فرچه بکشید تا الیاف چمن مصنوعی، ایستایی خود را بدست بیاورند.
  • گرد و غبار، آلودگی و زباله‌ها را به صورت هفتگی از سطح چمن مصنوعی تمیز نمایید.
  • در صورت مشاهده پارگی یا پوسیدگی در قسمتی از چمن مصنوعی، با مشاورین و متخصصین در حوزه ترمیم چمن مصنوعی تماس بگیرید.
  • بهتر است که از دستمال‌های آغشته به مواد شوینده غیرشیمیایی و ملایم برای تمیز کردن لکه‌های نوشیدنی و غذا استفاده نمایید.
  • بازدید چمن مصنوعی توسط متخصصین در بازه زمانی منظم، باعث حفظ زیبایی، تمیزی و جلوه منحصر به فرد چمن مصنوعی می‌شود و کیفیت چمن را مانند روز اول حفظ می‌کند.
  • تحت هیچ شرایطی از حلال‌های قوی یا شوینده‌های شیمیایی برای شستشوی الیاف چمن مصنوعی استفاده نکنید.

بهترین ها را از مجموعه چمنزار بخواهید!

قصد دارید تا از یک تیم حرفه‌ای برای ترمیم چمن مصنوعی کمک بگیرید؟ به دنبال متخصصین باتجربه برای بازدید چمن مصنوعی می‌گردید؟ وقت کافی برای فرچه کشی چمن مصنوعی زمین فوتبال را ندارید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مجموعه چمنزار تماس بگیرید.

چمنزار یکی از معتبرترین تولید کنندگان چمن مصنوعی در ایران است که قصد دارد تا با عرضه انواع چمن مصنوعی باکیفیت، نقشی پررنگ در لحظات سبز و دلنشین شما ایفا کند. این مجموعه با ارائه گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش، به تعهد خود با مشتریان پایبند خواهد بود.

 از جمله خدمات پس از فروش این مجموعه می‌توان به بازدید چمن مصنوعی فوتبال یا روف گاردن اشاره کرد. متخصصین این مجموعه بعد از 6 ماه از زمین چمن مصنوعی بازدید خواهند کرد و مجددا فیلرهای چمن مصنوعی را به زمین تزریق می‌کنند و مانع از افت زودرس زمین چمن مصنوعی می‌شوند. از دیگر خدمات مجموعه چمنزار می‌توان به بازدید چمن مصنوعی در بازه زمانی یک ساله و سه ساله اشاره کرد. در هر یک از بازدیدهای ادواری، سطح کیفی و متریال پرکننده مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که تیم فنی متوجه آسیب در قسمتی از چمن مصنوعی در مناطق پرتردد شوند، در اسرع وقت اقدام به ترمیم آن ناحیه می‌کنند. از دیگر خدمات مجموعه چمنزار می‌توان به آموزش فرچه کشی و نگهداری از الیاف چمن مصنوعی اشاره کرد.

چمن مصنوعی فوتبال

سخن پایانی

زیبایی ظاهری چمن مصنوعی تاثیر مستقیمی بر زیبایی فضای سبز دارد؛ لذا شما می‌توانید با رعایت نکات مرتبط با نگهداری و مراقبت از چمن مصنوعی، ماندگاری و جلوه منحصر به فرد فضای سبز خود را حفظ نمایید. همچنین، بازدید چمن مصنوعی در فواصل زمانی مشخص و تعیین شده به شما کمک می‌کند تا یک فضای دلنشین و با انرژی در فضای داخلی یا بیرونی ساختمان‌ها پدید آورید و از نگاه کردن به آن، نهایت لذت را ببرید.

اگر قصد دارید تا با طراحی فضای سبز، حس و حال طبیعت را در محل زندگی یا محل کار به خود به ارمغان بیاورید و رنگی تازه به زندگی خود ببخشید، از شما دعوت می‌نماییم تا به وبسایت چمنزار بروید و از محصولات این مجموعه بازدید فرمایید. همچنین، شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت چمن مصنوعی با مجموعه چمنزار تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید. مجموعه چمنزار در تمامی مراحل نصب و اجرای چمن مصنوعی همراه شما خواهد بود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها