امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس:

کنار گذاشتن عادل فردوسی پور ظلم به جامعه ورزش بود/ مسببان این ظلم را جامعه فوتبال هیچ وقت نخواهد بخشید!/ ویدئو

امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: کنار گذاشته شدن عادل ظلم به او نبود، ظلم به ما بود! ظلم به جامعه فوتبال و ورزش شد و مسببان این ظلم را جامعه فوتبال هیچ وقت نخواهد بخشید!

کنار گذاشتن عادل فردوسی پور ظلم به جامعه ورزش بود/ مسببان این ظلم را جامعه فوتبال هیچ وقت نخواهد بخشید!/ ویدئو

امیر عابدینی درباره تعطیلی برنامه نود و غیبت عادل فردوسی‌پور گفت :«ببینید، عادل فردوسی پور چهار مشخصه دارد که نمی توانم بگویم چه کسی می تواند رقیب او باشد.یک صداقت، دو دانش، سه محقق بودنش و چهار هارمونی چهره و بیان و تواضع. آقایان هر کسی را می خواهند رو کنند. خیلی ها را هم می ‎بینید که آورده‌اند هرگز به نزدیکی عادل هم نرسیده‌اند. این فردی که جای عادل گذاشته اند جاهایی رفت و آمد دارد که امیدوارم صدا و سیما روی هوش و ذکاوت او بیشتر فکر کند، که دارد یا ندارد! چطور نظارت نمی‌شود که این آدم چکار می کند اما عادل فردوسی پور تا یک موضع می‌گیرد کنار گذاشته می‌شود. کنار گذاشته شدن عادل ظلم به او نبود، ظلم به ما بود! ظلم به جامعه فوتبال و ورزش شد و مسببان این ظلم را جامعه فوتبال هیچ وقت نخواهد بخشید!»

حجم ویدیو: 8.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40 | دانلود ویدیو
منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    خبر ساز اخوندها

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آخه خبرنفهم لااقل وقت میزاشتی میخوندی خبرو بعد کامنت نکشی مارو میزاشتی

  • ناشناس
    1

    وضعیت آقای فردوسی پور درس بسیار خوبی است برای کسانی که فکر می کنند انحراف 180 درجه در فوتبال را با حرکاتی از این دست که ایشان انجام داده اند می توان به مدار اعتدال برگرداند. آقا برو به کارت برس. مگه مجبوری به پر و پای مشتی بی فرهنگ و اهل زد وبند بپیچی؟ در فوتبال دنیا هم وضعیت خیلی با فوتبال ما متفاوت نیست. هم خودت را گیر انداختی و هم تلویزیونی که دل خوش بود به پخش مسابقات فوتبال در پیتی، بدون انتقال حاشیه ها و افتضاح ها به جلوی چشم مردم!

  • ناشناس
    0

    فردوسی پور عزیز یک ملت هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها