تیم‌ ملی فوتبال نوجوانان از رسیدن به فینال جام ملت ها بازماند

کاپیتان تیم‌ ملی نوجوانان می‌گوید باید ناکامی در رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا را فراموش کرد و آماده حضور در جام جهانی شد.

تیم‌ ملی فوتبال نوجوانان از رسیدن به فینال جام ملت ها بازماند

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز (پنجشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا در تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی سه بر صفر ژاپن به پایان رسید. با این نتیجه ایران از صعود به فینال جام ملت‌های نوجوانان آسیا بازماند و باید در بازی رده‌بندی با بازنده رقابت ازبکستان و کره‌ جنوبی دیدار کند.

عرفان درویش‌عالی، کاپیتان تیم‌ ملی نوجوانان، پس از این دیدار اظهار کرد: ما از موقعیت‌هایی که در این تورنمنت داشتیم، استفاده و به جام جهانی صعود کردیم.

او درباره شکست مقابل ژاپن و ناکامی در رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا گفت: باید این باخت را هر چه زودتر فراموش کنیم و آماده حضور در جام جهانی شویم. ما هدف‌های بزرگ‌تری داریم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    به طور کامل این تیم هدف نهایی اش رسیدن به جام جهانی بود ، و شانس اورد که تیمهای سختی در دور گروهی مقابلش نبود ،،وگر نه اخر بود ، بعضی از بازیکنان حاضر انگار فوتبالیست نیستند و یکجور در تیم قالب شده اند،

  • ناشناس
    0

    چقدر پر رو هست این بچه

  • امیرکبیر
    0

    متاسفانه در ورزش ما جاه طلبی فقط درسطح مدیریتهایش حاکم است وبس.طوری بازیکن را بارآورده اند که به حداقلها راضی باشند.البته این تفکررا درقاطبه جامعه چنان رواج داده اند که هیچکس را جرئت ویارای پرسش کردن ازبالادستی نیست!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها