کنایه تند علیرضا بیرانوند به اظهارات پیروانی!

بعد از چند روز سکوت و آرامش، این بار یک استوری جنجالی از علیرضا بیرانوند، او را به چهره شماره یک پرسپولیس تبدیل کرده است؛ جایی که او مستقیما، سرپرست پرسپولیس را خطاب قرار داده و نسبت به انتقاد عصر امروز او موضع‌گیری کرده است.

کنایه تند علیرضا بیرانوند به اظهارات پیروانی!

بیرانوند در استوری اینستاگرامش در حالی که یک فریم جالب از خود در تمرینات پرسپولیس قرار داده، در یک متن نسبتا طولانی نوشته: «سلام به همه عزیزان خواستم یکسری چیزهارو باهاتون در میون بزارم بعضی‌ها که نمیدونم دنبال چی هستن میگن باید تو فصل جدید خودمو نشون بدم سوال من اینه مگه من تازه وارد پرسپولیس شدم یا بازیکن ۱۸ ساله هستم که خودمو نشون بدم.»

اشاره بیرانوند به مصاحبه افشین پیروانی در ورزشگاه کاظمی با خبرنگاران است که گفته بود او «اشتباه کرد و سعی می‌کند این اشتباه را جبران کند.» مدیر سرخپوشان همچنین گفته بود که «علی بیرانوند اشتباه کرد و خودش هم قبول دارد اما هواداران پرسپولیس به بزرگی خودشان می‌بخشند.» (بیشتر بخوانید)

با این حال دروازه‌بان شماره یک سرخپوشان در ادامه با لحنی مستقیم‌تر نسبت به مدیر سرخپوشان صحبت کرده و نوشته: «خداروشکر تو همه این سال‌ها هرچی داشتم برای تیمم گذاشتم و همه هوادارا هم اینو میدونن. امروز افشین خان هم که خیلی دوسش دارم گفت که باید هوادارا منو ببخشن؛ آخه مگه من چیکار کردم جز اینکه به خاطر طلبم دو تا نوتیس دادم. البته آقا افشین من چیزی ندیدم؛ اون چندتا هم که به شما گفتن ادرس بده زنگ بزنیم، فکر نکنم پرسپولیسی باشن.»

گلر قرمزها با اشاره به شایعات پیرامون مبلغ قراردادش نوشت: «آخرش هم با همون قرارداد قبلیم موندم. منتی نیست چون خودم خواستم، پرسپولیس خونه منه و من عاشق این تیم و هوادارانش هستم به امید موفقیت و سربلندی پرسپولیس کبیر.»

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی برخلاف افشین پیروانی، موضع‌گیری علیه بیرانوند نداشت و در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه آیا هواداران باید او را ببخشند، پشت دروازه‌بان خود را خالی نکرد و با حمایت از بیرانوند، ریشه تصمیم او را «مشکلات مالی دانست.»

به نظر می‌رسد آنچه خشم بیرانوند را به دنبال داشته و باعث شده تا او با زبان کنایه‌آمیز به صورت مستقیم پیروانی را خطاب قرار دهد، درخواست پیروانی از هواداران پرسپولیس برای «بخشش بیرانوند» است که حالا این استوری را به دنبال داشته است.

علیرضا بیرانوند در تمرین عصر دوشنبه پرسپولیس حضور داشت و با این تیم مسافر استانبول نیز خواهد شد اما حالا باید دید که این استوری چه واکنشی را از سوی پیروانی به دنبال دارد.

w0k5osro

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    جناب بیرانوند! اگر حرفه ای و قانونی به قضیه نگاه کنیم؛ حرف شما درست است. شما مانده قرارداد خود را طلب کرده اید و چون باشگاه نتوانسته در موعد مقرر پرداخت کند، شما هم لغو قراداد نموده اید. بعد از تفاهم با باشگاه نیز قرارداد جدید با شرایط جدید و مبلغ جدید ( یا بقول خودتان با همان مبلغ قبلی) منعقد کرده اید.
    اما دو باشگاه‌ بزرگ و ریشه دار پرسپولیس و استقلال با طرفداران دهها میلیونی، عشق و تعصب به پیراهن و وفاداری به باشگاه (در هر شرایط) را اولویت اول بازیکنان تیم خود می دانند. آنها بازیکنانی را دوست دارند که بازی در تیم محبوشان، برای آنان آرزو و افتخار باشد و برای تیم خود با تمام وجود بازی کنند و حتی از منافع مادی و پیشنهادهای کلان و وسوسه انگیز بگذرند. خط قرمز آنان نیز رفتن یا حتی تهدید به رفتن به تیم رقیب است.
    آقای پیروانی درست گفته اند؛ لغو یکطرفه قرارداد شما و بررسی جدی پیشنهاد استقلال که در آستانه عقد قرارداد بودید، به این سادگی از ذهن حداقل بخشی از هواداران پاک نشده و زمان می برد تا شما را ببخشند!

  • shahram
    2

    چهارتا تیم لیگ بقول خودشون برتری که افتخارشون این هست که جلوی تیمهای دیگر این لیگ نامعتبر پیروز میشوند.
    در این 43 ساله یک مقام در خور در غرب آسیا هم ندارند ولی درآمدشون اندازه لالیگا هست

    نظرات شما -
    • پرسپولیس
      0

      پرسپولیس این سالها عالی بوده،سه بار تا فینال رفته
      یه بار که انصاری مصدوم شد و تیم بهم ریخت
      پرسپولیس عالی کارکرده از بین این‌همه تیم قَدَر عربی و ژاپنی گذشته و‌تا فینا رسیده
      تیمای دیگه رو قبول دارم،پنجاه ساله رنگ یک چهارمم ندیدن

  • ناشناس
    1

    تمام اين بازي هاي كثيف اقاي بيرانوند وشايعه پراكني براي امدن به استقلال فقط يك بازي كثيفي بود كه ايشان ويك عده ادم بي وجدان راه انداختتند ويك عده نخود مغز نيز گول ايشان را خوردند وموفق شدند استقلال را در شرايط بد به حاشيه ببرند واز نقل وانتقال بازيكن به عقب بيندازند وبازيكن هاي ديگري كه قرار بود به استقلال بياند از استقلال دور كنند وتوانستند اين تيم استقلال را نابود كنند چون با اين شرايط استقلال حتي نمي تواند جزو 10 تيم اول ليگ باشد واقاي نكونام نيز خودش را خواهد سوزاند چون مربي خوبي است ولي در استقلال موفق نخواهد شد وكارنامه بدي را به جا خواهد گذاشت

  • ناشناس
    0

    پیروانی درست گفته

  • ناشناس
    0

    تا پول از جیب ملت برداشته می شود همین ناز وعشوه ها وجود دارد واگر نه یک‌ تحقیق بکنید از بازیکنان ایران که به خارج رفته وبعداز یک‌فصل برگشت داده می شوند منجمله خود آقای بیر

  • ناشناس
    0

    نظر افشین پیروانی به عنوان پیش کسوت و سرپرست باشگاه بزرگ پرسپولیس در مورد خبط اخیر علیرضا بیرانوند به جا و درست است! علیرضا بیرانوند حدود دو هفته آرامش روانی هواداران، کادر فنی، برخی بازیکنان، سرپرست، مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را به هم ریخته بود بعد می گوید چه خطایی از من سر زده است! همینکه رفته ای بدون اجازه با تیم رقیب جهت بازارگرمی یا نقل و انتقال وارد مذاکره شده ای بزرگترین ظلم را به هواداران پرسپولیس کرده ای!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها