پشت پرده منتفی شدن انتقال طارمی به میلان/ زیاده خواهی پورتو رویای مهدی را نابود کرد

خبرنگار بلژیکی پشت پرده ماجرای شکست انتقال ستاره ایرانی به میلان را فاش کرد.

پشت پرده منتفی شدن انتقال طارمی به میلان/ زیاده خواهی پورتو رویای مهدی را نابود کرد

ماجرای مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران و عضو باشگاه پورتو با میلان به شکل بدی تمام شد. مدیران باشگاه بزرگ ایتالیا در یک هفته گذشته به صورت جدی برای جذب ستاره ایرانی اقدام کرده بودند، ولی پورتو مانع از این انتقال شد.

ساشا تاولیری خبرنگار بلژیکی از جزئیات ماجرای طارمی و میلان و در نهایت چگونگی به نتیجه نرسیدن این انتقال پرده برداشت. این خبرنگار نوشت: مهدی طارمی اکنون منتظر است تا در فصل آینده برای پورتو بازی کند. باشگاه پرتغالی در ابتدا برای فروش ستاره ایرانی اش ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو درخواست کرد.

اما بعد از اینکه متوجه شد میلان به شدت به دنبال جذب طارمی است هیئت مدیره پورتو تغییر رویه دادند و اعلام کردند این بازیکن نمی‌تواند به مبلغ کمتر از ۲۰ میلیون یورو باشگاه را ترک کند.

بعد از اولین پیشنهاد رسمی میلان با مبلغ ۱۵ میلیون یورو پورتو این رقم را به ۲۵ میلیون یورو افزایش داد. روسونری در آخرین جلسه با مدیران پورتو پیشنهاد خود را به ۲۰ میلیون یورو به علاوه پاداش رساند، اما باشگاه دوباره تقاضای افزایش پیشنهاد را داد و اعلام کرد به کمتر از ۳۰ میلیون یورو طارمی را نمی‌فروشد. آن‌ها ترجیح دادند ستاره ایرانی در تابستان آینده مجانی برود، ولی با این قیمت باشگاه را ترک نکند.

طارمی همیشه علاقه‌مند به بازی با پیراهن میلان بود و با باشگاه ایتالیایی بر سر قراردادی ۴ ساله به توافق رسیده بود، ولی پورتو همه چیز را خراب کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چرا واقعا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد