جواد فروغی: ورزشگاه آزادی مانند قبرستان شده است

دارنده مدال طلای تیراندازی در المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.

جواد فروغی: ورزشگاه آزادی مانند قبرستان شده است

جواد فروغی در حاشیه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیراندازی، عنوان کرد: مشکلاتی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم کم نیستند، اما خدا را شکر می‌کنم که در زمان آقای قربانی تلاش زیادی شده است نه اینکه قبلا نبود، اما آقای قربانی تلاش می‌کند تحریم‌های فرا فدراسیونی را حل کند. این موضوع نیاز به دخالت دولت و در رده پایین‌تر به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز دارد. 

دارنده مدال طلای المپیک توکیو عنوان کرد: از نظر حمایت مالی (پرداختی‌ها) و امکانات رفاهی هم نیاز به حمایت هست که خیلی باز نمی‌کنم. مسئله‌ای که خیلی مهم است و روی مخم می‌رود و به آن فکر می‌کنم، مجموعه آزادی است. این مجموعه نیاز به احیا دارد. یک بافت بسیار فرتوت است و کسی که وارد مجموعه آزادی می‌شود به جای اینکه انگیزه پیدا کند انگار وارد قبرستان شده است. 

فروغی ادامه داد: آسفالت خراب است، تابلو‌ها زنگ زده و هر آن ممکن است روی سر کسی بیفتد. وضعیت دریاچه را هم که اطلاع دارید و بهتر است به جای فضای سبز گفته شود فضای زرد ورزشگاه آزادی. آن هم از وضعیت ساختمان‌های آزادی که به نظر من به گونه‌ای نماد آبروریزی ورزش ایران شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    محمدرضا شاه روحت قرین رحمت باد

  • ناشناس
    0

    با این مسعولان مملکت از کره شمالی هم بد تر شدیم

  • ناشناس
    0

    رضا شاه روحت شاد.
    کل گشور مثل قبرستانه
    فقط فقط مسعولین از خودشان تعریف میکنند
    و به عملکرد خودشان احسنت میگن

  • امیرکبیر
    0

    افکارامثال جنابعالی به این حال وروز کشانیدنش والا قرار براین بود 40 سال پیش که نطفه امثال تو هم هنوز بوجود نیامده بود، اینجاالمپیک برگزارشود!!!!!

  • ناشناس
    0

    این مجموعه ورزشی آزادی که در سال ۱۳۵۳ توسط محمدرضا شاه پهلوی افتتاح شد قریب ۵۰ سال است مایه آبرو، فخر و مباهات جامعه ورزشی ایرانیان است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها