نگاه معنادار گلشادنژاد به کمیته داوران/ آتوسا گلشادنژاد مدال برنز بازی های آسیایی را از دست داد

آتوسا گلشادنژاد نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در دومین مبارزه مقابل نماینده ویتنام با رای داوران بازنده اعلام شد.

نگاه معنادار گلشادنژاد به کمیته داوران/ آتوسا گلشادنژاد مدال برنز بازی های آسیایی را از دست داد

در ادامه مسابقات نوزدهمین دوره بازی های آسیایی  هانگژو  ، امروز (جمعه-چهاردهم)  آتوسا گلشاد‌نژاد  نماینده وزن 61-کیلوگرم تیم ملی کاراته  بانوان  در مرحله یک چهارم به مصاف نماینده ویتنام رفت و این دیدار حساس در پایان با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و گلشادنژاد با رای داوران بازنده این دیدار اعلام شد.​

این دیدار در حالی پیگیری می شد که گلشادنژاد تا ثانیه های پایانی با 2 بر یک از "نگوین تای" پیش افتاده بود؛ اما کاراته کای ویتنامی با گرفتن یک امتیاز این دیدار را به تساوی کشاند و در پایان وقت قانونی کار به  "هانتی" کشید که در نهایت داوران نماینده ویتنام را برنده این دیدار اعلام کردند.

در تصویر ذیل گلشادنژاد نگاه معناداری به کمیته داوران دارد که نشان می‌دهد انتظار دارد که در "هانتی"(رای داوران) او برنده دیدار باشد که در نهایت برخلاف میل باطنی او داوران رای سختی را اعلام کردند.

آتوسا گلشادنژاد

نماینده کاراته بانوان کشورمان با این شکست به جدول شانس مجدد راه یافت و با مارتا "خسوس ده کارمو" ماکائویی مبارزه کرد که این دیدار در پایان 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

نماینده کاراته بانوان برای رسیدن به مدال برنز باید به مصاف انگوین تی انگوان از ویتنام برود.

آتوسا گلشادنژاد مدال برنز بازی های آسیایی را از دست داد

نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم کاراته بانوان ایران با شکست 1-0 مقابل حریف قزاق مدال برنز را از دست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های کاراته بازی های آسیایی در هانگژوی چین، آتوسا گلشاد نژاد نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم در دیدار رده بندی مقابل کانای از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه1-0 شکست خورد و دستش به مدال برنز نرسید.

گلشادنژاد پیش از این در مبارزه نخست خود در این رقابت ها سارا آلامری را ۴ بر ۱ از پیش رو برداشت و در ادامه در هانتی نتیجه را به حریف ویتنامی واگذار کرد و با توجه به فینالیست شدن رقیبش راهی جدول شانس مجدد شد. 

گلشادنژاد در اولین مبارزه خود در جدول شانس مجدد ۲ بر صفر نماینده ماکائو را از پیش رو برداشت و راهی دیدار رده بندی شده بود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بامید موفقیتش در مسابقات اینده

  • دانا
    1

    اگه برنده شیم کار خودمان است ولی اگر بازنده شیم کار داور و کشور میزبان و هزارتا دلیل مزخرف دیگه هم می اریم تازه گزارشگر با زی ها هم به یک کارشناس خبره هم تبدیل میشه و کار کارشناسی میکنه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها