در آستانه آخرین بازی نیم فصل؛

مهاجم سوئدی پرسپولیس این باشگاه را ترک کرد!

نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس 48 ساعت قبل از آخرین بازی پرسپولیس، ایران را ترک کرد.

مهاجم سوئدی پرسپولیس این باشگاه را ترک کرد!

این تصمیم البته با هماهنگی کادرفنی و اجازه یحیی گل‌محمدی صورت گرفته اما به هر حال او در آخرین بازی فصل پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد.

او دو روز پیش ایران را ترک کرد تا به این ترتیب حضور چند ماه و جنجالی این مهاجم سوئدی در اردوی پرسپولیس فعلا به پایان برسد اما این موضوع هنوز به منزله جدایی نبیل تلقی نمی‌شود و قرارداد این مهاجم به قوت خود باقی است.

نکته مهم اینکه باهویی به دلیل مصدومیت امکان حضور در ترکیب پرسپولیس را نداشت و در بازی قبلی هم برای این تیم به میدان نرفت اما شاید انتظار می‌رفت باتوجه به بازی حساس پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، بعد از این بازی راهی تعطیلات شود.

باهویی که یک گل در نیم فصل برای پرسپولیس به ثمر رساند و نتوانست کارآیی لازم را در ترکیب قرمزها داشته باشد، باتوجه به اظهارات مدیران باشگاه و تمایل به جذب یورگن لوکادیا، احتمالا در لیست خروجی قرار خواهد داشت.

این در حالی است که پرسپولیس حالا در غیاب نبیل باهویی به مصاف رفسنجان خواهد رفت و در این بازی شهاب زاهدی تنها مهاجم لیست پرسپولیس خواهد بود.

منبع: ورزش3
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علیرضاامینی
    0

    خب یک چیز واضح به درخواست دولت سوئد بوده که رفته بعد میگند ورزش به سیاست ربطی نداره برعکس بیشتر باشگاهای بزرگ جهان رو افراد سیاسی میگردونند حالا هم دولت میتونه خسارت ورزش کشور رو بگیره هم فدراسیون وباشگاه میتوند قرامت بگیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد