مدیرعامل سابق آبی‌پوشان پایتخت در گفتگو با خبرفوری:

استقلال و پرسپولیس برای فعالان اقتصادی مفت نمی‌ارزد!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: اگر همین امروز اعلام شود که استقلال و پرسپولیس مجانی به بخش خصوصی واگذار شود، کسی حاضر به خریدن نمی‌‌شود.

استقلال و پرسپولیس برای فعالان اقتصادی مفت نمی‌ارزد!

امیررضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرفوری بیان داشت: اگر همین امروز اعلام شود که استقلال و پرسپولیس مجانی به بخش خصوصی واگذار شود، کسی حاضر به خریدن نمی‌‌شود، چون این باشگاه‌ها سالانه بالغ بر ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه دارند و سقف پولی که از اسپانسر می‌آید، بیشتر از ۲۵۰ میلیارد تومان نخواهد بود، به همین دلیل اگر کسی هم استقلال یا پرسپولیس را بخرد، سال دیگر پس خواهد داد.

وی افزود: اینکه می‌گویند این دو باشگاه به شخص فروخته نمی‌شود تا مثلا در هنگام انتخابات بهره‌برداری سیاسی نکنند، نمی‌تواند مساله پذیرفتنی باشد، چرا که طرفداران قرمز و آبی عمدتا کاری با سیاست و بازی‌های سیاسی ندارند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    پول مفت می خواد

  • حمید
    0

    کجاش گفته مفت نمی ارزد؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مخلص کلامش یعنی همین.

  • ناشناس
    0

    دو تیم مفت خور. امیدوارم برای همیشه از فوتبال تعلیق بشن

  • ناشناس
    1

    با تبلیغات برند مشهور پرتماشاگرترین باشگاههای فوتبال آسیا یعنی دو باشگاه قدیمی استقلال و پرسپولیس می توان به اندازه بودجه یک کشور کوچک درآمدزایی نمود چرا به دروغ و با عوام فریبی می گوئید نمی شود این دو باشگاه مردمی را به بخش خصوصی یا بیش از 50% سهام آنرا به هواداران دو باشگاه فروخت و واگذار کرد؟

  • ایران
    0

    آنوقت این تیم پرخرج که هیچ درآمدی ندارد را می‌خواهند بدهندبه تامین اجتماعی ،مدیران نالایق دنبال خریدن هستند و وزیر مربوطه افتخار می‌کند، بیچاره کارگر که به جای سی سال کار باید بیش از چهل سال کار کند تا هزینه های لاکچری جناب امثال بیرانوند را بدهند.

  • ناشناس
    0

    ببین به کجا رسیدیم که این، مردم را هر فرض می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها