حذف نفر اول اسنوکر دنیا به دست ملی‌پوش ایران/ اُ سالیوان مقابل وفایی زانو زد

ملی پوش اسنوکر ایران موفق شد رونی اُ سالیوان اسطوره و مرد شماره یک اسنوکر دنیا را شکست دهد و با این پیروزی به جمع ۸ بازیکن برتر مسابقات اسنوکر جهانی برسد.

حذف نفر اول اسنوکر دنیا به دست ملی‌پوش ایران/ اُ سالیوان مقابل وفایی زانو زد

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در مسابقات آزاد اسنوکر جهانی ۲۰۲۴ شرکت کرده است، در دور سوم این مسابقات به مصاف رونی اُ سالیوان اسطوره و مرد شماره یک اسنوکر دنیا رفت و موفق شد با پیروزی در این بازی به دور بعدی این مسابقات راه یابد.

وفایی با برتری ۵ بر ۴ در این رقابت‌ توانست‌ به جمع ۸ بازیکن برتر این مسابقات راه یابد. وفایی که در رده ۲۱ جهان ایستاده است، با این پیروزی درخشید و توانست یکی از قدرت‌های اسنوکر دنیا و نماینده انگلستان را به زانو در بیاورد.

وفایی پیش از این در دور اول این مسابقات به مصاف گریم دات اسنوکر باز اسکاتلندی رفت که این رقابت با پیروزی ۵ بر ۱ نماینده اسنوکر ایران همراه بود. همچنین در دور دوم این مسابقات، وفایی به مصاف رابرت میلکینز انگلستانی رفت و موفق شد با پیروزی در این بازی به دور بعدی این مسابقات راه یابد.

 مسابقات آزاد اسنوکر جهانی ۲۰۲۴ یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر است که از ۱۸ تا ۲۴ مارس ۲۰۲۴ در چین برگزار می‌شود. برنده این مسابقات ۱۷۰ هزار پوند از مجموع جایزه ۸۱۵ هزار پوندی را دریافت خواهد کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها