مدافع تیم ملی گلزن‌تر از همیشه؛ کنعانی در جمع ۳ گلزن برتر تاریخ

محمدحسین کنعانی‌زادگان در رده سوم گلزن‌ترین مدافعان تاریخ تیم ملی قرار گرفت.

مدافع تیم ملی گلزن‌تر از همیشه؛ کنعانی در جمع ۳ گلزن برتر تاریخ

محمدحسین کنعانی‌زادگان فرم خوب گلزنی خود در رقابت‌های باشگاهی را در تیم ملی هم ادامه داد. این بازیکن در ۲ بازی آخری که برای پرسپولیس به میدان رفت ۳ گل به‌ثمر رساند و در بازی با ترکمنستان هم ۲ گل دیگر زد تا در مجموع ۳ بازی اخیر ۵ گل زده باشد که بهترین کارنامه دوران بازیگری این بازیکن به شمار می‌رود.

عبور از مدافعان صاحب‌نام

محمدحسین کنعانی‌زادگان با ۲ گلی که برابر ترکمنستان به‌ثمر رساند در کنار سردار آزمون و صمد مرفاوی با ۲ گل بهترین گلزن تقابل ایران با ترکمنستان شد. علاوه بر این مجموع گل‌های کنعانی‌زادگان در تیم ملی به عدد ۶ رسید و این بازیکن با عبور از یحیی گل‌محمدی، محمد نصرتی،رضا شاهرودی و مجتبی محرمی در رده سوم گلزن‌ترین مدافعان تاریخ تیم ملی قرار گرفت. کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی را در این جایگاه در کنار خود می‌بیند.

کنعانی به دنبال عقیلی و حسینی

هادی عقیلی با ۹ گل، رکورددار بیشترین گل زده بین مدافعان تاریخ تیم ملی است و پس از عقیلی، جلال حسینی با ۸ گل قرار دارد و کنعانی‌زادگان در ادامه دوران بازیگری خود می‌تواند به آمار این بازیکنان برسد. عقیلی از ۹ گل خود ۴ گل را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسانده و ۵ بار در جریان بازی دروازه حریفان را باز کرده است. جلال حسینی هر ۸ گل خود را در جریان بازی زده و تنها مدافعی است که گل زده ملی در جریان بازی بیشتر از کنعانی‌زادگان دارد.

منبع: فوتبال 360
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها