ماموریت ویژه مدیران سپاهان در تابستان؛ حفظ (1+4) ستاره!

قرارداد 4 ستاره کلیدی سپاهان رو به پایان است و مدیران باشگاه برای حفظ این بازیکنان روزهای سختی را در پیش دارند.

ماموریت ویژه مدیران سپاهان در تابستان؛ حفظ (1+4) ستاره!

لیگ بیست‌وسوم به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و رفته‌رفته تب‌وتاب فعالیت تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بالا خواهد گرفت؛ آن‌هم در حالی‌که بدون‌شک حفظ شاکله تیم فصل گذشته می‌تواند برای تیم‌های مدعی در اولویت باشد. استقلال و پرسپولیس هر کدام در شرایطی فصل جاری را به پایان خواهند برد که قرارداد 12 بازیکن هر تیم به پایان می‌رسد و حفظ شاکله تیم فصل جاری، ماموریتی دشوار برای مدیران این 2 باشگاه محسوب می‌شود اما شرایط در سپاهان متفاوت است.

ژوزه مورایس در حالی با طلایی‌پوشان اصفهانی یک فصل دیگر قرارداد دارد که نگاهی به فهرست سپاهان نشان می‌دهد که از میان بازیکنان حاضر در فهرست این تیم، 6 بازیکن در پایان فصل جاری به نقطه پایان همکاری‌شان با طلایی‌پوشان اصفهانی می‌رسند و مدیران باشگاه باید برای جلب رضایت آن‌ها و حفظ‌شان در فهرست تیم تلاش کنند؛ آن‌هم در حالی‌که 4 بازیکن از میان این 6 مهره، جزو بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار ترکیب سپاهان هستند و همین مسئله باعث شده تا هواداران سپاهان از حالا، دغدغه حفظ مهره‌های موثر تیم‌شان در پایان فصل جاری را داشته باشند.

رامین، بزرگ‌ترین دغدغه سپاهانی‌ها

رامین رضاییان در فصل جاری لیگ برتر، توانسته 3 بار برای طلایی‌پوشان اصفهانی گل بزند و 5 بار هم در نقش گل‌ساز درخشیده است. ضمن آنکه 5 گل و 2 پاس گل هم در کارنامه رضاییان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا دیده می‌شود تا او با ثبت عملکردی خیره‌کننده و به‌ثمر  رسانده 8 گل و ساخت 7 گل، موثرترین مهره طلایی‌پوشان اصفهانی باشد. رضاییان که دومین فصل پیاپی حضورش در جمع طلایی‌پوشان را پشت سر می‌گذارد، پیشنهاداتی از چند تیم عربی هم دریافت کرده و به نظر می‌رسد که برای تمدید قرارداد او، مدیران باشگاه اصفهانی روزهای سختی را در پیش دارند.

وضعیت پیچیده شهریار

شهریار مغانلو تا پایان لیگ بیست‌وسوم با سپاهانی‌ها قرارداد داشت اما در سکوت خبری قرارداد او تا پایان فصل آینده تمدید شده است. نکته مهم اینکه در حالی مغانلو نسبت به تمدید قراردادش رضایت داده که قرارداد جدید او، بند فسخ 400 هزار دلاری گنجانده شده است. با توجه به عملکرد درخشان مهاجم سپاهان در فصل گذشته و کسب عنوان آقای گلی و شانس رسیدن دوباره به این عنوان در فصل جاری، او احتمالاً در تابستان با پیشنهادات وسوسه‌انگیزی مواجه خواهد شد و با توجه به این شرایط، او می‌تواند با فعال‌کردن بند فسخ خود از جمع طلایی‌پوشان جدا شود و سپاهانی‌ها برای حفظ مهاجم گلزن خود، روزهای حساسی را در مقابل خود می‌بینند.

3 باتجربه در مسیر جدایی

میلاد زکی‌پور که یکی از مهره‌های موردپسند ژوزه مورایس است، در پایان فصل جاری قراردادش با سپاهان به پایان خواهد رسید. در کنار او، محمد کریمی کاپیتان باتجربه سپاهانی‌ها دیگر بازیکنی است که تا پایان لیگ بیست‌وسوم با طلایی‌پوشان اصفهانی قرارداد دارد و فرشاد احمدزاده، ستاره خلاق سپاهان هم به روزهای پایانی قراردادش با سپاهان نزدیک می‌شود. در کنار این 3 ستاره، نیما میرزازاد به همراه عیسی عباس هم تا پایان فصل جاری با سپاهان قرارداد دارند که ادامه همکاری با آن‌ها مشخص نیست اما بدون‌شک حفظ ستاره‌هایی مانند زکی‌پور، کریمی و احمدزاده ماموریت سختی برای سپاهانی‌ها محسوب می‌شود.

منبع: فوتبال 360
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها