سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: هیچکس نمی داند مقابل ایران برنده‌ایم یا بازنده

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: همانطور که به بازیکنان گفتم، به عنوان مثال، حتی اگر در مرحله گروهی دوم شویم و در یک چهارم نهایی مقابل ایران قرار بگیریم، هیچکس نمی‌داند که برنده می‌شویم یا می‌بازیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: هیچکس نمی داند مقابل ایران برنده‌ایم یا بازنده

تیم ملی ژاپن دیروز پنجشنبه در اولین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در ورزشگاه بانکوک آرنا تایلند به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

در گروه دیگر نیز تیم ایران موفق شد افغانستان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. این نتایج باعث شد تا احتمال رویارویی ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بسیار بالا رود.

حالا کنیچیرو کوگوره سرمربی تیم ملی ژاپن که خود از بازیکنان بزرگ این کشور در فوتسال به شمار می‌آید، پس از این شکست غیرمنتظره گفت: اولاً باید بگویم که برای صعود به جام جهانی هیچ چیزی تغییری نکرده است.

شرایط با شکست مقابل قرقیزستان سخت شده اما هدف ما تغییر نکرده است. این به ما بستگی دارد. ما می‌توانیم به جام جهانی برویم و قهرمان شویم. ما حالا آماده می‌شویم تا مقابل تاجیکستان قرار بگیریم.

وی افزود: در چند روز گذشته من با بازیکنان صحبت کرده‌ام. بیش از مسائل تاکتیکی، ما باید از قدرت خود برای بازگشت از وضعیت فعلی استفاده کنیم. یک اتفاق تکان دهنده دیگر در قالب یک امتیاز رخ داد اما همانطور که در ابتدا گفتم هنوز هیچ چیز تمام نشده است و فکر می‌کنم اگر به جام جهانی صعود کنیم همه چیز نتیجه خواهد داد.

سرمربی ژاپن تصریح کرد: همانطور که به بازیکنان گفتم، به عنوان مثال، حتی اگر در مرحله گروهی دوم شویم و در یک چهارم نهایی مقابل ایران قرار بگیریم، هیچکس نمی‌داند که برنده می‌شویم یا می‌بازیم. کاری که باید انجام دهیم این است که به جمع هشت تیم برتر صعود کنیم و در آنجا پیروز شویم.

حتی اگر همه چیز در آنجا خوب پیش نرود، یک مرحله پلی آف برگزار می شود، هر چند بستگی به نتایج ازبکستان هم دارد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که مرحله مقدماتی را پشت سر بگذاریم و در جمع هشت تیم برتر پیروز شویم و مهم نیست در آنجا چه اتفاقی می‌افتد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها